Historia

Candle Cove

entry666 47 11 lat temu 32 487 odsłon Czas czytania: ~5 minut

Skyshale033

Temat: Candle Cove lokalny program dla dzieci?

Czy ktokolwiek pamięta ten program dla dzieci? Nazywał się Candle Cove. Oglądałem go, gdy miałem jakieś 6 - 7 lat. Nigdy nie znalazłem o nim żadnej wzmianki, więc sądzę, że było to puszczane w lokalnej telewizji około roku 1971 albo 1972. Mieszkałem wtedy w Ironton. Nie pamiętam, na której stacji był puszczany, pamiętam jednak, że leciał o jakiejś dziwnej godzinie. Około 16 bodajże.

mike_painter65

Temat: Odpowiedź: Candle Cove lokalny program dla dzieci?

Brzmi to dla mnie bardzo znajomo... Dorastałem w okolicach Ashland. W 1972 miałem 9 lat. Candle Cove... czy to było o piratach? Pamiętam marionetkę pirata, rozmawiającą z małą dziewczynką na brzegu zatoki.

Skyshale033

Temat: Odpowiedź: Candle Cove lokalny program dla dzieci?

TAK! Ok, czyli nie zwariowałem. Pamiętam Pirata Percy'ego. Zawsze się go trochę bałem. Wyglądał jakby był zbudowany z części innych lalek, naprawdę nisko budżetowe. Jego głową była głowa porcelanowej lalki, wyglądająca jak antyk. Zupełnie nie pasowała do reszty ciała. Nie pamiętam, na którym kanale to leciało. Nie sądzę, żeby to było WTSF (Chrześcijański kanał telewizyjny - przyp. tłum.)

Jaren_2005

Temat: Odpowiedź: Candle Cove lokalny program dla dzieci?

Przepraszam, że wskrzeszam taki stary temat, ale wiem, o jaki program ci chodzi Skyshale. Sądzę, że Candle Cove było puszczane jedynie przez kilka miesięcy w '71, a nie w '72. Miałam 12 lat i oglądałam to kilka razy z moim bratem. To był kanał 58, nie wiem tylko, jaka to była stacja. Moja mama pozwalała mi na to przełączać po wiadomościach. Zobaczmy, co dokładnie pamiętam.

Akcja rozgrywała się w Zatoce Świec. Główną bohaterką była mała dziewczynka, która wyobrażała sobie, że jej przyjaciółmi są piraci. Statek piracki nosił nazwę Laughingstock. Pirat Percy nie był dobrym piratem, ponieważ bardzo łatwo można go było wystraszyć. Nie pamiętam imienia dziewczynki. Janice albo Jade. Coś w tym rodzaju. Sądzę jednak, że była to Janice.

Skyshale33

Temat: Odpowiedź: Candle Cove lokalny program dla dzieci?

Dziękuję ci Jaren!!! Wspomnienia do mnie wróciły, gdy wspomniałaś statek Laughingstock i kanał 58. Pamiętam, że na dziobie okrętu była drewniana, uśmiechająca się twarz. Jej dolna część szczęki była zanurzona w wodzie. Wyglądało to tak, jakby połykała morze. Miała też paskudny głos i śmiech Ed'a Wynn'a. Szczególnie pamiętam, jak zmienili drewniany/plastikowy model na pieniącą się ze złości pacynkę, która mówiła.

mike_painter65

Temat: Odpowiedź: Candle Cove lokalny program dla dzieci?

Haha, też to pamiętam Czy pamiętasz, Skyshale, ten cytat: "Musisz... wejść... DO ŚRODKA."

Skyshale33

Temat: Odpowiedź: Candle Cove lokalny program dla dzieci?

Hmm, mike, odczułem dreszcz czytając to. Tak, pamiętam. To zawsze mówił statek do Percy'ego gdy ten miał wejść do jakiegoś strasznego miejsca, jak jaskinia, albo ciemny pokój, w którym był ukryty skarb. Kamera wtedy zbliżała się do twarzy Laughingstock'a za każdym razem, gdy ten robił pauzę w zdaniu. MUSISZ... WEJŚĆ... DO ŚRODKA. Jego krzywe oczy, zła mina oraz linki poruszające jego ustami. Eh. To wyglądało na zrobione bardzo niskim nakładem pieniędzy. Było jednocześnie straszne.

Pamiętacie może czarny charakter? Jego twarzą były jedynie długie, zakręcone na końcówkach wąsy, znajdujące się nad długimi, obnażonymi zębami.

kevin_hart

Temat: Odpowiedź: Candle Cove lokalny program dla dzieci?

Przyznam szczerze, że myślałem, że Percy był czarnym charakterem. Miałem około 5 lat, kiedy program był nadawany. Paliwo dla nocnych koszmarów.

Jaren_2005

Temat: Odpowiedź: Candle Cove lokalny program dla dzieci?

Pacynka z wąsami nie była czarnym charakterem. Ona była jedynie jego towarzyszem. Nazywała się Potworny Horacy. Horacy miał też monokl, który znajdował się na szczycie wąsów. Myślałam przez to, że miał tylko jedno oko.

Czarnym charakterem była inna marionetka. Złodziej Skór. Nie mogę uwierzyć, co oni kazali nam wtedy oglądać.

kevin_hart

Temat: Odpowiedź: Candle Cove lokalny program dla dzieci?

Jezu Chryste. Złodziej Skór. Co za chore programy oglądały wtedy dzieciaki? Naprawdę nie mogłem patrzeć na ekran gdy pojawiał się Złodziej Skór. Pojawiał się znikąd, zjeżdżając na swoich sznurkach. Był brudnym szkieletem, noszącym brązowy cylinder i pelerynę. Miał też szklane oczy, które były stanowczo za duże w porównaniu z rozmiarami jego głowy. Jezu wszechmogący.

Skyshale33

Temat: Odpowiedź: Candle Cove lokalny program dla dzieci?

Czy jego cylinder i peleryna nie były uszyte w dziwny sposób? Czy to miała być dziecięca skóra??

mike_painter65

Temat: Odpowiedź: Candle Cove lokalny program dla dzieci?

Tak, tak sądzę. Pamiętam, że jego usta nie otwierały się ani nie zamykały, jego szczęka po prostu opadała, a następnie gwałtownie się zamykała. Pamiętam, że mała dziewczynka zapytała "Dlaczego twoje usta ruszają się w ten sposób?". Wtedy Złodziej Skór nie popatrzył na dziewczynkę, lecz w kierunku kamery i powiedział "ŻEBY MÓC ZMIELIĆ TWOJĄ SKÓRĘ".

Skyshale33

Temat: Odpowiedź: Candle Cove lokalny program dla dzieci?

Czuję ulgę, że inni też pamiętają ten straszny program!

Mam okropną pamięć. Miałem kiedyś zły sen który zaczynał się od końcówki dżingla rozpoczynającego Candle Cove. Następnie pojawił się właściwy program. Były tam wszystkie postacie, jednak kamera skupiała się jedynie na ich twarzach. Wszyscy tylko krzyczeli. Pacynki i maskotki jedynie kiwały się i krzyczały. Krzyczały. Dziewczynka płakała i jęczała. Budziłem się wiele razy z tego koszmaru. Zwykłem nawet moczyć łóżko, gdy mi się śnił.

kevin_hart

Temat: Odpowiedź: Candle Cove lokalny program dla dzieci?

Nie sądzę, żeby to był sen. Pamiętam to. Pamiętam, że to był jeden z odcinków.

Skyshale33

Temat: Odpowiedź: Candle Cove lokalny program dla dzieci?

Nie, nie, nie. To nie możliwe. Tam nie było żadnej fabuły, ani niczego w tym rodzaju. Naprawdę, jedynie stojące w miejscu płaczące i krzyczące postacie przez cały odcinek.

kevin_hart

Temat: Odpowiedź: Candle Cove lokalny program dla dzieci?

Możliwe, że tylko wyobraziłem sobie ten odcinek pod wpływem tego, co powiedziałeś, ale - mógłbym przysiąc na Boga - wydaje mi się, że pamiętam to, o czym napisałeś. Po prostu krzyczeli.

Jaren_2005

Temat: Odpowiedź: Candle Cove lokalny program dla dzieci?

O Boże, tak. Mała dziewczynka, Janice. Pamiętam, jak się trzęsła. Złodziej Skór krzyczący i zgrzytający zębami. Wyłączyłam telewizor. To był ostatni raz, kiedy oglądałam Candle Cove. Od razu pobiegłam do mojego brata i opowiedziałam mu o całym odcinku. Później nie mieliśmy odwagi, żeby ponownie włączyć telewizor na ten program.

mike_painter65

Temat: Odpowiedź: Candle Cove lokalny program dla dzieci?

Odwiedziłem dzisiaj moją mamę w domu starców. Zapytałem się jej, czy pamięta Candle Cove - program dla dzieci, który oglądałem na początku lat 70. kiedy miałem około 8 lub 9 lat. Powiedziała, że jest zdziwiona, ze to zapamiętałem. Zapytałem, dlaczego. Powiedziała "Zawsze uważałam to za dziwne, gdy mówiłeś "idę obejrzeć Candle Cove, mamo", po czym włączałeś telewizor na nienastrojony program i oglądałeś biały szum przez 30 minut". Miałeś wielką wyobraźnię, wymyślając swój serial o piratach."

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

they`re here... ;)
Odpowiedz
Dobre
Odpowiedz
Trochę za mało/dużo treści, tj. Gdyby było więcej informacji o bajce, odczuciach przy niej i historiach osób oglądających, albo samo wspomnienie tej bajki bez wnikania w szczegóły, byłoby super. Ale halo, TO JEST WŁAŚNIE DOBRA PASTA. Przypomina mi inną o programie dla dzieci o clownach wysysających krew z ludzi przy pomocy igły... Nie pamiętam tytułu, ale każdemu komu to się spodobało, polecam poszukać c;
Odpowiedz
Ciekawość to przekleństwo część któraś?:)
Odpowiedz
Wow, serio świetne
Odpowiedz
Chanal Zero został nakręcony na podstawie tego opowiadania :-D
Odpowiedz
Raczej twórcy serialu zerżnęłi z oryginału.
Odpowiedz
O
Odpowiedz
Taaaa ściągnięte z Chanel Zero o tytule Candle Cove
Odpowiedz
Nie ściągnięte, tylko Chanel Zero ściągną z Candle Cove
Odpowiedz
Przecież to zerzniete z serialu chanel 0, nazwa tego candle cove jak i postacie
Odpowiedz
Chanel Zero zerzną
Odpowiedz
W... O... W...
Odpowiedz
Ja nie mogę to jest świetne!! Naprawdę gratuluję pomysłu!
Odpowiedz
jeny dziwne O.o
Odpowiedz
Fajne .Ta historia zrobiła na mnie jak na razie największe wrazenie 10/10
Odpowiedz
...wow...0.0
Odpowiedz
Dziwne, ale dobre. Lubię takie :v
Odpowiedz
w koncu cos na moją zrytą psychike.... <|3
Odpowiedz
Ojaa o.e
Odpowiedz
dobre :) a serial istnieje :) oglądałam na YT :)
Odpowiedz
i ten szum trwa przez pierwsze 3 minuty i potem w trakcie odcinka kilka razy
Odpowiedz
Nigdy więcej creepypast przed snem .Opowiadanie super :)
Odpowiedz
Dobre
Odpowiedz
Zdecydowanie jedna z najlepszych historii jakie czytałam ;w;
Odpowiedz
Moim zdaniem to trochę bez sensu, ale kto co lubi ;v
Odpowiedz
Czyli, że tyle osób miało jakieś urojenia? Wszyscy nagle widzieli na tym samym programie o tej samej godzinie ten program?
Odpowiedz
Wydaje mi się, że chodzi o to, że ten serial był widoczny jedynie dla dzieci.
Odpowiedz
ZA-JE-BI-STE !!! pierwszy raz piszę taki komentarz. Serio- gratulacje!
Odpowiedz
Zbiorowe urojenie to religia, zgłaszam candle cove do rejestru kościołów legalnych, ale się jechowi wkurwią :D
Odpowiedz
nudneeee
Odpowiedz
Końcówka mnie rozwaliła :D suuuper! :)
Odpowiedz
to jest na YouTube
Odpowiedz
Kaj jo je ;_;
Odpowiedz
Lubie toooooooooooo
Odpowiedz
Zarąbiste. Końcówka mistrz
Odpowiedz
hmmm może to nie zbiorowa halucynacja może tylko dzieci mogły tak jakby oglądać ten program jakoś, dla rodziców był tak jakby nie widoczny
Odpowiedz
.O. ZBIOROWA HALUCYNACJA
Odpowiedz
Epickie (mój mózg poszedł się walić)
Odpowiedz
Najlepsza !
Odpowiedz
Świeeeetne :D Jedna z lepszych past jakie czytałam
Odpowiedz
OOO kurde wydaję mi się że te szumy co oni oglądali nie mogły być zwykłe...
Odpowiedz
woooow..... O.o
Odpowiedz
My God o.O niezłe.
Odpowiedz
wow, to było dziwne...
Odpowiedz
O rany O.O
Odpowiedz
O.o
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje