Zdjęcie

Lord Combermere

białadama 0 11 lat temu 3 316 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Lord Combermere

Fotografia została wykonana w bibliotece opactwa Combermere w roku 1891, przez Sybell Corbet. Na fotografii widać ducha mężczyzny siedzącego na fotelu po lewej. Jego głowa, kołnierz i prawie ramie jest wyraźnie widoczne. Wierzy się, że jest to duch Lorda Combermere.

Lord Combermere był brytyjskim dowódcą kawalerii we wczesnych latach roku 1800, który to odznaczył się w kilku wojskowych kampaniach. Opactwo Combermere, znajduje się w Chershire w Anglii i zostało założone przez benedyktyńskich mnichów w 1133 roku. W 1540 roku, Król Henry VII wyrzucił benedyktynów i Opactwo stało się siedzibą Sir Georga Cottona, Szambelana Księcia Edwarda, syna Henrego VIII. W 1814 roku, Sir Staptelon Cotton, zastępujący Sir Georga, nadał sobie tytuł Lorda Combermere i w 1817 roku stał się Gubernatorem Barbados. Dzisiaj Opactwo jest turystyczną atrakcją i hotelem.

Lord Combermere zmarł w 1891 roku, potrącony przez wóz konny. W czasie kiedy Sybell Corbet wykonywał zdjęcie, odbywał się pogrzeb Combermera około 4 mile w odległości od domostwa. Naświetlanie fotografii zabrało około godzinę jak wynika z zeznania Corbeta. Wydaje się, że ktoś podczas naświetlania zdjęcia mógł wejść do pokoju i usiąść w fotelu tworząc przezroczysty obraz. Idea ta jednak została odrzucona przez właścicieli domostwa, z uwagi na to, że wszyscy brali udział w pogrzebie a dom był pusty.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje