Zestawienie

7 strasznych i tajemniczych zdjęć, których nie udało się wyjaśnić

admin 5 7 lat temu 54 756 odsłon Czas czytania: ~2 minuty
7 strasznych i tajemniczych zdjęć, których nie udało się wyjaśnić

Zdjęcia te przedstawiają zjawiska i wydarzenia, których nie udało się wyjaśnić. Może Wy macie jakieś teorie na ich temat?


7 strasznych i tajemniczych zdjęć, których nie udało się wyjaśnić

Kobieta w zielonym płaszczu była świadkiem morderstwa Johna F. Kennedy’ego w Dallas. Według świadków nagrała moment postrzału prezydenta, a FBI nadało jej przydomek Babushka Lady. Nigdy nie udało się jej odnaleźć.


7 strasznych i tajemniczych zdjęć, których nie udało się wyjaśnić

Kiedy Jim Templeton, wykonywał tą fotografię, chcąc uwiecznić na niej swoją 5 letnią córkę, w angielskim gospodarstwie w maju 1964 roku, w kadrze widział tylko łąkę i swoją córkę. Po wywołaniu fotografii na zdjęciu znalazło się coś jeszcze… Tzw. „Spaceman” czyli astronauta. Po badaniach negatywów przeprowadzonych w laboratorium Kodaka, okazało się że zdjęcie jest autentyczne. Kilka tygodniu po tym incydencie Jim Templeton został odwiedzony przez ubranych na czarno mężczyzn. Chcieli oni wiedzieć wszystko na temat wydarzeń z tamtego dnia minuta po minucie. Mężczyźni próbowali za wszelką cenę wmówić Jimowi, że widział tylko dziwnie wyglądającego mężczyznę, który przechadzał się po okolicy. Jim przystał na to, choć nigdy nie zaakceptował tej hipotezy. Tajemniczy jegomoście, upewniwszy się, że Jim nie będzie rozmawiał o swoich przeżyciach, odjechali swoim Jaguarem i mężczyzna nigdy ich już nie widział. Zgodnie z opinią wykładowcy dziennikarstwa w Sheffield Hallam University i pisarza Davida Clarke, postacią na fotografii może być żona Templetona, Annie, która była obecna wówczas i jest widoczna na innych zdjęciach zrobionych tego dnia. Clarke powiedział: „Myślę, że z jakiegoś powodu jego żona weszła do kadru i jej nie zobaczył bo według danych producenta aparatu przez obiektyw widać tylko 70% tego, co było w kadrze”. Annie miała na sobie jasnoniebieską sukienkę w danym dniu, która została prześwietlona jako biała w innych zdjęciach zrobionych tego dnia, również miała ciemne, krótkie włosy. Podczas obróbki zdjęcia aby przyciemnić obraz i wyprostować horyzont, kosmonautą coraz bardziej wydaje się być postać normalnego człowieka widzianego od tyłu.


7 strasznych i tajemniczych zdjęć, których nie udało się wyjaśnić

Widzisz chłopca z brzegu po prawej stronie zdjęcia i kciuk wychodzący z jego prawego ucha? Skąd pochodzi? Nawet chłopcy nie byli w stanie tego wyjaśnić.


7 strasznych i tajemniczych zdjęć, których nie udało się wyjaśnić

Coś dziwnego znajduje się za plecami Maryi. Słynny obraz przedstawia coś, co może być statkiem kosmicznym. To, że obiekt nie znajduje się tam przypadkowo, potwierdza osoba stojąca na wzgórzu i obserwująca go. Autorem obrazu jest Domenico Ghirlandaio. Stworzył go w XV wieku.


7 strasznych i tajemniczych zdjęć, których nie udało się wyjaśnić

W marcu 1997 roku w amerykańskim mieście Phoenix doszło do zjawiska tzw. „świateł nad Phoenix”, które rzekomo pochodziły od UFO. Wielu świadków uważało, że światła pozostawały w bezruchu przez wiele godzin i pojawiły się ponownie w roku 2007 i 2008. Siły powietrzne początkowo zaprzeczyły, że tego dnia wykonywane były jakiekolwiek loty z użyciem flar. Z czasem jednak powstała hipoteza, że w rejonie Phoenix były wykonywane ćwiczenia, zaś tajemnicze obiekty były flarami. Według ekspertów od fotografii tego typu twierdzenie jest nieporozumieniem.


7 strasznych i tajemniczych zdjęć, których nie udało się wyjaśnić

Zdjęcie zostało wykonane w 1941 roku, w Kanadzie na uroczystości otwarcia nowego mostu. Zaznaczony mężczyzna wyróżnia się strojem, który bardziej odpowiada naszym czasom, posiada też aparat fotograficzny, który wyprzedza swoją epokę. W 1941 takich nie produkowano. Dla porównania, w kółku po lewej stronie widzimy aparat powszechny w tamtych latach. Czyżby podróżnik w czasie uchwycony na zdjęciu?


7 strasznych i tajemniczych zdjęć, których nie udało się wyjaśnić

W nocy 2 lutego 1959 roku w pobliżu góry Otorten (co w języku lokalnego ludu Mansów oznacza „Nie idź tam”), w północnej części Uralu, dziewięcioro uczestników studenckiej wyprawy poniosło śmierć w niewyjaśnionych, ostatecznie do dziś, okolicznościach. Ślady wskazywały, że byli oni zmuszeni do nagłego opuszczenia namiotu, pomimo że temperatura tamtej nocy wynosiła -30 stopni Celsjusza. Trzy miesiące później, w maju 1959 roku, śledztwo w sprawie tragedii na przełęczy Diatłowaa zostało umorzone, a jako oficjalną wersję przyczyny śmierci członków ekspedycji podano „działanie nieznanej siły”. Więcej na ten temat znajdziecie tu: TRAGEDIA NA PRZEŁĘCZY DIAŁTOWA


Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Astronauta z 2. przypomina mi papierza xd
Odpowiedz
Moim zdaniem wypadek wszechświata
Odpowiedz
ten podróznik w czasie testowal po prostu nowa technologie, tak dla wyjasnienia te plazmy co teraz sa najnowsze byly juz z 50lat temu tylko masoneria uposledza technologie na sile zeby rozwoj technologiczny za szybko nie szedl ;)
Odpowiedz
Zgadzam się
Odpowiedz
Smartfon był już w 1994
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje