Historia

Moje autentyczne straszne historie

nezumi1 1 7 lat temu 8 546 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Lubię od czasu do czasu czytać /x/ czy Wykop w poszukiwaniu autentycznych strasznych historii. Mnie nie przydarzyło się wiele dziwnych rzeczy, ale były dwie sytuacje, którymi chciałbym się z Wami podzielić.

Pierwsza miała miejsce w 2013 roku na... Gadu Gadu. Już wtedy nie używałem tego komunikatora, ale w tamtym okresie szukałem znajomości na portalu randkowym, gdzie część dziewczyn chciała kontynuować rozmowę właśnie na GG. Przypomniałem sobie więc numer mojego starego konta i przez większość czasu byłem tam zalogowany. Rzecz, o której chcę Wam powiedzieć, miała miejsce 21 marca, kilka minut po północy. Pisałem wtedy na Facebooku z jedną z poznanych dziewczyn (obecnie moją narzeczoną), nadal jednak mając włączone GG. Tego wieczoru rozmawialiśmy o horrorach i zjawiskach paranormalnych, głównie o opętaniu. Najwięcej mówione było o filmie "Egzorcyzmy Emily Rose" nakręconym na podstawie prawdziwego przypadku Anneliese Michel. Miło się rozmawiało, straszyliśmy się trochę nawzajem, aż tu nagle... wiadomość na GG. Obcy numer, żadnych informacji, tylko treść wiadomości: "NAGRANIA Z EGZORCYZMÓW" + link do filmiku na YouTube.

Tak po prostu ktoś o północy przysłał mi link do nagrań z egzorcyzmów. Przestraszyłem się nie na żarty, zwłaszcza że filmik okazał się zapisem... przypadku Anneliese Michel. Dodam tylko, że to NIE była moja narzeczona. Nie tylko dlatego, że na wszystkie świętości przyrzekała, że tego nie zrobiła. Przede wszystkim NIE MIAŁA mojego numeru GG. Do dzisiaj nie wiem, kto to był, ani czemu mi to wysłał. Załączam zdjęcie tej wiadomości, może ktoś zrobi internetowe śledztwo :p

http://straszne-historie.pl/data/images/3cb09fb28db8c4c1010b99d48a72b92a.jpg

Druga historia dotyczy filmu. Może ktoś z was oglądał "Noroi" - to japoński horror found footage z 2005 roku. Sam w sobie jest przerażający, ale to, co przydarzyło się mnie i mojej narzeczonej podczas oglądania, zjeżyło nam włosy na głowie. Powiedzcie, jak często zawiesza Wam się odtwarzany film? Pewnie kilka razy się zdarzyło, ale zwykle wywala błąd, albo po prostu odtwarzacz się wyłącza. Nam zawiesiło się Noroi. Oglądam sporo filmów na komputerze i nie spotkałem się z taką sytuacją nigdy wcześniej, ani nigdy później. Film zaciął się bowiem na jednej stopklatce, a dźwięk z ostatnich i następnych 10 sekund zapętlił się. Zdarzyło się to podczas sceny, w której uczestniczka rytuału zostaje opętana przez demona Kagutaba i tarza się po podłodze krzycząc. Kobieta ma na sobie rytualną maskę, która jest dość przerażająca. Wyobraźcie sobie naszą reakcję, kiedy film zaciął się na poniższej stopklatce, a z głośników dobiegał zapętlony wrzask opętanej przez demona ofiary.

http://straszne-historie.pl/data/images/0629fbd83f02a77ce15cbdb5f03e2afe.jpg

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Se se se.... dobra schiza ^^
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje