Historia

GTA San Andreas: Mity

białadama 3 11 lat temu 14 949 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

GTA: San Andreas posiada masywny, otwarty świat stworzony przez Studio Rockstar. Ze względu na wielkość świata w grze, pogłoski o zjawiskach paranormalnych rozeszły się szybko. Niektóre zostały już udowodnione, choć wiele pozostaje niewyjaśnionych.

Back O Beyond

Większość tajemniczych zjawisk związanych z GTA: SA pojawiły się zza Back O Beyond, gęsto zalesionej okolicy. Prawdopodobieństwo spotkania dziwnych stworzeń i zjawisk osiągnęły szczyt zenitu po odkryciu samochodów widmo w lesie. Samochody te zjeżdżają w dół wzgórza bez kierowcy. Kiedy jednak popatrzymy naszą postacią na zejście wzgórza z gogli termicznych, w samochodzie jest widoczny ludzki kształt na siedzeniu kierowcy. Podobnie pogłoski o dziwnym murze, które głosiły, że gracze zostają teleportowani w inną część mapy, kiedy wjadą w niego za szybko, również okazały się być prawdziwe.

Gdybania na temat stworów podobnych do Wielkiej Stopy są wspólne dla graczy. Mówi się, że jest to istota szczególnie duża i o groźnym wyglądzie, chociaż graczowi z jej strony nic nie grozi. Czasami w lesie pojawia się także brązowy pies, który śledzi gracza przez cały czas, aż do następnego świtu. Czasami jest to brązowy koń, nie pies. Galopuje on między drzewami do następnego świtu. Na brzegu mętnego jeziora kilka osób zaobserwowało ciemne stworzenie podobne do niedźwiedzia. Jeśli zauważy ono naszą postać, będzie ją ścigać, aż w końcu zabije.

W lesie daje się słyszeć niewyjaśnione szepty,,dokładnie w miejscu, z którego najlepiej widać Mroczne Jezioro. Podobno niektórzy gracze słyszeli także krzyki. Źródło hałasów pozostaje nieznane.

Mt.Chilliad

Najwyższy szczyt w San Andreas to Mount Chilliad. Góra znana jest ze smutnej aury. Nic więc dziwnego, że rozmnożyły się o niej pogłoski.

Podobno na stokach Mt.Chilliad także można spotkać Wielką Stopę. Warto zauważyć, że przy podstawie Mt.Chilliad w błocie, widać ślady dużych stóp. Mówi się, że istota ta żyje w tunelu, w połowie drogi na górę.

Okropne dźwięki znane już z Back O Beyond można także usłyszeć w niektóre noce w kabinie na Mt.Chilliad. Jak tylko gracz opuści kabinę, krzyki ucichną.

W nocy na szczycie góry migocą dziwne światła. Jeśli gracz do nich podejdzie, wyrzucają go w powietrze. Są one uważane za UFO.

Pustynia

Zdecydowanie pustynia w San Andreas jest bohaterką najdziwniejszych opowieści.

Brązowy koń znany z Back O Beyond został również zaobserwowany na pustyni od strony Bone County w ciche noce. Koń znika z samego rana.

W radiu występują zakłócenia na pewnych obszarach pustyni. Czasami w tych rejonach można przełączyć się na całkiem inną stację radiową o nazwie ???. Gracze opisują wysłuchane na niej rzeczy jako szepczący głos mówiący o rzeczach z twarzy węża, które to węże spotkać można na tych obszarach.

UFO jest również powszechnie widywane na pustyni, zwykle w pobliżu ograniczonego obszaru, czyli niedaleko bazy wojskowej, gdzie prawdopodobnie przechowywani są kosmici. Niektórzy twierdzili, że nawet ukradli UFO wojskowej bazie.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

wiem tylko o tych wozach w lesie ale dzieki za wskazowke z termowizja
Odpowiedz
Ale pierdolololo :D pokażcie mi w plikach gry tekstury tych wszystkich stworzeń ^^ a samochód zjeżdża bo jest renderowany akurat na środku zbocza, a w grze jest coś takiego jak grawitacja...
Odpowiedz
Większość się nie sprawdza oprócz tych stóp w błocie i tego niby niedźwiedzia nad jeziorem ale ten niedźwiedź jest prawdziwą istota ponieważ zabiłem go normalną pałka
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje