Historia

ONA.EXE

entry666 21 11 lat temu 11 664 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

To był normalny dzień, taki jak wszystkie inne. Surfowałem po internecie w poszukiwaniu crack'a do najnowszej ściągniętej przeze mnie gry.

Nagle ukazała mi się japońska strona. Użyłem Google Tłumacza aby przetłumaczyć ją na Polski. Strona była szczerze mówiąc brzydka. Czarna czcionka Times New Roman na białym tle. Internetowy tłumacz przetłumaczył to naprawdę źle, przez co opisy crack'ów nie miał żadnego sensu. W wyszukiwarce wpisałem nazwę gry, i przeniosło mnie do białej strony, w której znajdował się mały link o nazwie "craCk". Normalnie nie otworzyłbym takiego linku, lecz przez to, że nigdzie indziej nie mogłem znaleźć crack'a do tej gry, otworzyłem link.

Po pobraniu pliku zobaczyłem, że na moim pulpicie znajduje się folder nazwany, jak można się domyśleć, "craCk". Kiedy go otworzyłem, ujrzałem 2 pliki. Jeden o rozszerzeniu .txt, i jeden o rozszerzeniu .exe. Najpierw chciałem zobaczyć, co kryje plik .txt, który jak się okazało znowu wymagał tłumaczenia. Gdy przetłumaczyłem plik trochę się przeraziłem, ponieważ przetłumaczyło tekst na: "pomóżmipomóżmipomóżmipomóżmipomóżmi".

Co do pliku .exe, to bałem się trochę o mój komputer, ponieważ to mógłby być wirus. Dopiero po chwili przypomniałem sobie, że jeśli to będzie cokolwiek złego, to mój antywirus to usunie.

Kliknąłem na plik .exe, a dokładniej "ona.exe", mój komputer się wyłączył. Kiedy go włączyłem, na pulpicie znajdowały się 4 nowe pliki.

go.txt, ona.wmv, ona.exe i ona.jpg. Trochę się zaniepokoiłem. Go.txt zawierał to samo co poprzedni plik .txt. Kliknąłem na ona.wmv. Windows Media Player odtworzył nagranie wideo, które przedstawiało widok "z oczu" kogoś, kto szedł leśną ścieżką około 1. w nocy.

Po chwili ten ktoś doszedł do torów i zaczął iść wzdłuż nich.

W związku z tym, że na nagraniu była noc i było bardzo ciemno, obraz przez chwilę zrobił się całkowicie czarny, ale cały czas można było słyszeć kroki.

Kamerzysta włączył jakąś latarkę, po czym zatrzymał się, i nastała martwa cisza. nagle kamera została skierowana w dół, na nogi kamerzysty, ale dalej było słychać kroki w tle. Kamera powoli podniosła się, i ujrzałem scenę która nawiedza mnie do dnia dzisiejszego. To była kobieta z całkowicie szarą skórą. Ubrana była w starą suknie i trzymała się długiego kija.

Jej twarz była czarna, a jej oczy świeciły na żółto. Podeszła trochę, a kamera wyleciała z rąk operatora, przez co obraz był czarny.

Po około 15 sekundach kamera została podniesiona i skierowana na martwego mężczyznę lezącego na ziemi. Po chwili nagranie się skończyło.

Byłem tak przerażony, że nie chciałem nawet otwierać zdjęcia, lecz to zrobiłem. Zdjęcie pokazywało klatkę z wyżej wymienionego nagrania przedstawiającą TĄ kobietę. Nie mogłem zasnąć tamtej nocy.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

zrobie z tego odcinek na yt xD
Odpowiedz
No dobra ale co było pod plikiem .exe?
Odpowiedz
Chcialabym zobaczyc ten film.
Odpowiedz
szkoda, ze nie pokazaliście tu tej kobiety, byłoby strasznie dopiero
Odpowiedz
Nie mam pojęcia, co jest tego powodem, ale od dłuższego czasu nie mogę sobie znaleźć żadnego strasznego opowiadania. Strasznego, czyli takiego, które by mnie w jakiś sposób przestraszyło, wryło się w pamięć, a nie "strasznego w teorii", gdzie jest jakiś tajemniczy plik/ zombie / nawiedzony dom etc., ale jakoś mnie to nie rusza. Nie wiem, może od dłuższego czasu nie pojawiło się tu nic naprawdę dobrego, a może to ja już się przyzwyczaiłam. Nie wiem, dziwne...
Odpowiedz
Polecam "fort", "wciąż patrzą", "dzieło" i ewentualnie "kobietę z pomarańczą"
Odpowiedz
Poszukaj również całości (niestety na innej stronie znalazłem tylko część - obawiam się, że koniec mógł nie zostać przetłumaczony) historii bohaterki z pasty "Za zamkniętymi drzwiami"...
Odpowiedz
Nudne ;c
Odpowiedz
http://catinthewell.pl/wp-content/uploads/2012/10/1314949593571-300x225.jpg Zdjęcie :P
Odpowiedz
takie sb
Odpowiedz
Jak dla mnie zdecydowanie za krótkie. Pasta powinna raczej budować napięcie, tu wszystko jest zbyt szybko pokazane...
Odpowiedz
Spoko ^^
Odpowiedz
"Trzymała się długiego kija"- może jeszcze oddawała fartucha?
Odpowiedz
"Trzymała się długiego kija" jest zdaniem całkowicie poprawnym
Odpowiedz
po co tam szedł i po co to nagrywał?
Odpowiedz
Nawet, nawet...^^
Odpowiedz
Spoko, ale kto to wrzucił do internetu? Może ta kobieta? Jestem ciekaw czy to mogło by się zdarzyć na prawdę? Ale pewnie nie.
Odpowiedz
jest okej ale koncowka denna :x
Odpowiedz
jest dobrze . :d
Odpowiedz
Fajne ^^
Odpowiedz
e.... starata czasu.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje