Historia

Bo jesteś inny.

scroll001 0 7 lat temu 812 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

This time you’d better bite your tongue

Think twice before you open that mouth

Take a breath, hold it in your lungs

Being from rage, will it overcome?

(Bullet For My Valentine, "Temper, temper")

Znowu cię skrzywdzili?

Powiedz mi.

Przecież nie musisz się wstydzić. To nie jest twoja wina. To nie ty tutaj nie pasujesz, to świat jest ograniczony.

Egzystujesz, nie wymagając nic od siebie i od życia, a przecież zostałeś stworzony do wielkich rzeczy.

Wyróżniasz się, jesteś inny. Ci, którzy tego nie rozumieją, to ignoranci. Twoja inność to twój skarb. Oni tego nie dostrzegają, tkwią na niższym poziomie egzystencji, prowadzą na pozór pełne wrażeń, ale tak naprawdę nudne życia, śnią swoje szare sny. Widzisz to, prawda? Jesteś lepszy.

Razem ich nauczymy. Niech poznają swój błąd, zapłacą za upokorzenie, którego doznałeś.

Na co czekasz? Spraw, by zapamiętali cię do końca swojego nędznego życia.

Nie widzisz? Boją się. Boją się ciebie. Boją się ciebie, bo jesteś inny. To ich przeraża. Nigdy by się do tego nie przyznali, prawda?

Uleganie im to zła strategia. Przecież gdybyś chciał, padaliby przed tobą na kolana. Wiesz o tym. Dlaczego nic nie zrobisz?

Razem ich nauczymy. Bądź drapieżnikiem, bądź dziki. Zaufaj swojemu instynktowi, daj się ponieść emocjom. Rób, co uważasz za słuszne. Naucz ich pokory. PRZESTRASZ ICH

Artykuł z “Derry’s Daily Informer”, 31.10.16

W dniu wczorajszym miało miejsce tragiczne zdarzenie. W szkole stanowej w Derry o godzinie 17:30 15-letni William D. wtargnął na salę gimnastyczną, gdzie trwał haloweenowy bal przebierańców. Wyjął pistolet Walther kalibru .44 i oddał 12 strzałów, zabijając na miejscu 10 osób. Dwie kolejne znajdują się w stanie ciężkim w szpitalu. Wszystkie ofiary zdarzenia to uczniowie.

Zanim ktokolwiek zdążył zareagować, chłopiec uciekł z miejsca zdarzenia. Jego ciało znaleziono w jego własnym domu, leżące w wannie. Zginął, wykrwawiając się na śmierć. Podejrzewa się samobójstwo poprzez własnoręczne podcięcie żył. Wciąż nie wiadomo, dlaczego takie wydarzenie miało miejsce. Ojciec chłopca, wychowujący syna samotnie, odmawia komentarza, podobnie dyrekcja szkoły. Policja stanowa prowadzi śledztwo. O wszystkim będziemy informować na bieżąco.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje