Historia

To tylko sen

dostepe 5 11 lat temu 6 070 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Jest ciemno. Za ciemno, żeby coś widzieć, za jasno, żeby zrobić cokolwiek, by pozostać niezauważonym.

Kiedy tylko całą przestrzeń obok mnie pochłaniają ciemności, ruszam przed siebie. Po drodze nic nie widzę, ani nie słyszę. Naokoło mnie nic nie istnieje.

Powoli zaczynam czuć powiew świeżego wiatru na twarzy. Zaczynam oddychać i czuje tlen w płucach. Rozkładam ramiona i biegnę, chcę wykrzyczeć światu radość z tego, że żyję, że mogę oddychać.

Wtedy na coś wpadam.

Powoli się odsuwam od mokrej, wilgotnej masy. Oślizgła ciecz okleja mi ręce i kolana. Zza chmur wyłania się księżyc i powoli naświetla ohydną kreaturę.Nagle słyszę trzask, odskakuję przerażona i przewracam się. Czuję jak gałąź przecina moje ramię, ale wstaję i biegnę dalej.

Dalej od martwego trupa, przybitego do drzewa.

Dalej od okrutnej rzeczywistości.

I wtedy księżyc znowu naświetla mi drogę. Przed sobą widzę zamek, piękny, wzniesiony ponad wszystkie na wzgórzu.

Słyszę śpiew kobiety - kobiety biednej i umęczonej, kobiety rozdartej między dwoma światami. Zmarłej kobiety.

I wtedy słyszę kolejny trzask, a kobieta krzyczy.

* * *

Budzę się i rozglądam po znanym mi pokoju. To samo biurko, ta sama szafa. Dziwne, bo sen był bardzo realistyczny. Potrząsam głową chcąc przepędzić mój koszmar. Moją twarz oświetla ciepłe, słoneczne światło. Obejmuję się w ramionach i uśmiecham. To tylko sen.

I wtedy wyczuwam ranę na moim ramieniu.

Dokładnie tam gdzie podrapała mnie gałąź.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Palilas ziele strachu czy co k*** mac.
Odpowiedz
Proszę się ,,K*** mac" nie wypowiadać jeśli nie wiesz jak działa ,,ziele".
Odpowiedz
Ta kobieta nie ma sensu ;)
Odpowiedz
Ty też lunatykujesz?? :D
Odpowiedz
wracając do domu wpieprzyłas sie w krzuny
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje