Historia

THE ONE-MAN HIDE AND SEEK

entry666 0 11 lat temu 3 202 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

The one-man hide and seek, aka the one-man tag jest rytuałem do kontaktowania się ze zmarłymi.

Niespokojne dusze wędrują po ziemi w poszukiwaniu ciała, które mogą posiąść. W tym rytuale wezwiesz takiego właśnie ducha ofiarując mu lalkę, a nie ludzkie ciało.

Ostrzeżenie: Jeżeli masz umiejętności psychiczne możesz czuć się źle i jesteś narażony na wypadki w czasie rytuału.

Przedmioty potrzebne w rytuale:

-wypchana lalka z kończynami

-trochę ryżu(wystarczająco dużo, aby wypełnić lalkę)

-igła i czerwona nitka

-ostre narzędzie(np. nóż, odłamek szkła, nożyczki)

-szklankę pełną soli(naturalna byłaby najlepsza)

-miejsce gdzie można się ukryć(najlepiej pokój z kadzidłem i ofudą)

Przygotowanie:

1. Wyjmij całą bawełnę(albo czym tam jest wypełniona ta lalka) i napełnij ją ryżem

2. Obetnij kawałek paznokcia i umieść go wewnątrz lalki. Następnie zaszyj otwór czerwoną nitką. Kiedy skończysz obwiąż lalkę resztą nici.

3. Nalej wody do wanny.

4. Umieść szklankę słonej wody wewnątrz kryjówki.

Jak to zrobić:

1. Nadaj lalce imię(tak jak ty masz na imię).

2. O 3 w nocy powiedz do lalki: "__(twoje imię) jest tym pierwszym" trzy razy

3. Idź do łazienki i wsadź lalkę do wanny pełnej wody.

4. Wyłącz wszystkie światła w domu, wróć do kryjówki i włącz telewizor.

5. Kiedy zamkniesz oczy i policzysz do dziesięciu, wróć do łazienki z ostrym narzędziem.

6. Kiedy się tam znajdziesz, powiedz do lalki "Znalazłem cię __(imię lalki)" i dźgnij ją ostrym narzędziem.

7. Powiedz "Jesteś tym następnym __(imię lalki)" i umieść lalkę z powrotem na swoim miejscu.

8. Gdy tylko zostawisz lalkę, ucieknij do swojej kryjówki i schowaj się.

Jak to zakończyć:

1. Wlej pół szklanki słonej wody do ust(nie pij jej tylko trzymaj w ustach), wyjdź z kryjówki i zacznij szukać lalki. Lalka niekoniecznie znajduje się w łazience. Cokolwiek się zdarzy, nie wypluwaj wody.

2. Kiedy znajdziesz lalkę, oblej ją pozostałą wodą ze szklanki, a potem opluj ją tą którą trzymałeś w ustach.

3. Powiedz: "Wygrałem" trzy razy.

To powinno zakończyć cały rytuał. Po wszystkim osusz lalkę, spal ją i wyrzuć.

Najważniejsze:

Nie zatrzymuj się w trakcie rytuału, nie przerywaj go. Musisz przez niego przejść aż do końca. To niebezpieczny rytuał i nie jestem odpowiedzialny za to co ci się stanie, jeśli spróbujesz.

Inne rzeczy o których należy pamiętać:

+Nie wychodź z domu, dopóki nie zakończysz rytuału.

+Musisz wyłączyć wszystkie światła.

+Bądź cicho, gdy się chowasz.

+Nie musisz trzymać w ustach słonej wody przez cały czas rytuału, a tylko przy jego końcówce.

+Pamiętaj, jeśli z kimś mieszkasz, także narażasz go na niebezpieczeństwo.

+Nie wykonuj tego rytuału dłużej niż przez jedną czy dwie godziny.

+Dla bezpieczeństwa, dobrze by było zostawić wszystkie drzwi w mieszkaniu otwarte(drzwi wejściowe także) i mieć kilku przyjaciół w pobliżu, którzy mogliby przyjść i pomóc ci jakby coś poszło nie tak, o ile w ogóle ich potrzebujesz. Pozostawienie telefonu pod ręką też jest dobrym pomysłem.

Notki:

*1 - ryż odpowiada wnętrznościom a także ma przyciągać duchy.

*2 - czerwona nić odpowiada naczyniom krwionośnym. Uszczelnia ducha wewnątrz lalki.

*3 - poprzez rozcięcie nici, niszczysz pieczęć i uwalniasz ducha, którego złapałeś.

*4 - jeśli wyjdziesz z kryjówki bez słonej wody, możesz doświadczyć "czegoś podążającego za tobą" co może ci zaszkodzić w jakiś sposób. Aby poczuć obecność "czegoś co za tobą podąża" należy zobaczyć "co się dzieje z telewizorem".

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje