Historia

LUSTRA

bblondii 1 11 lat temu 1 996 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Czy myśleliście kiedyś o tym co jest po drugiej stronie lustra? Dla czego widać w nim twoje odbicie? Nie wiesz?

Czy lustro to na pewno tylko kawałek materiału? O co w tym wszystkim chodzi? Czy za lustrem jest jakiś świat równoległy? Czy tylko mnie to interesuje?

Zastanówcie się co się dzieje jak stoicie przed lustrem i odwracacie od niego twarz, czy w lustrze widać tył waszej głowy? Czy wtedy wasze odbicie na was patrzy? Jaka jest definicja słowa lustro :Lustro, zwierciadło – gładka powierzchnia odbijająca światło, dzięki czemu powstaje obraz odbity przedmiotów znajdujących się przed lustrem. Także narzędzie dysponujące taką powierzchnią i służące odbijaniu obrazu. Czy aby na pewno?

Może lustro to świat równoległy w którym wszystko jest na odwrót? Gdy mrugasz prawym okiem, to lustro mruga lewym. Czemu tak się dzieje? Wie ktoś? Czy w lustrach żyją demony, które przybierają waszą postać gdy przed nim stoicie ? Przed LUSTREM ? Może to wszystko wina luster? Im częściej się w nie patrzysz tym gorszym człowiekiem jesteś? Patrzysz się w swoje odbicie, jestes pewny że nie patrzysz na diabła który przybrał twoja postać i zmusza cię do złego?

Nie wiem jak ty ale ja nie mam w domu diabła, nie mam LUSTRA.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Fajne
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje