Historia

Choinka

kolorowywariot 2 6 lat temu 801 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Jestem Marek mam 9 lat. Od około 3 miesięcy miewam koszmary. Budzę się w nocy z uczuciem czyjegoś wzroku na moim ciele.

Chodziłem z rodzicami do różnych lekaży, lecz leki, które mi przypisują pomagają tylko w zaśnięciu, a nie z moimi koszmarami.

Mój pokuj jest dość duży na środku znajduję się kanapa a na przeciwko duży telewizor.

W jednym kącie znajduje się moje łóżko a w drugim z racji okresu poświątecznego nadal ładnie przybrana choinka.

Gdy się budziłem lubiłem na nią patrzeć, uspokajałem się wtedy na tyle, żebym mógł zasnąć.

Dzisiaj w nocy obudziłem się, spojrzałem na choinkę. Wyglądała naprawdę bardzo dziwnie.

Jej gałęzie były powykrzywiane, a gwiazda, która zdobiła ją na szczycie wyglądała bardziej jak zdeformowana kula.

Przestraszyłem się i szybko zamknąłem oczy. Starałem się to sobie wytłumaczyć racjonalnie. W pokoju jest bardzo ciemno oświetla go tylko blask księżyca zza okna musiało mi się coś przewidzeć. Lub kot podczas mojego snu wskoczył na choinkę i uszkodził drzewko.

Starałem się o tym zapomnieć i zasnąć, gdy poczułem, że coś zaciska się na mojej prawej nodze. Właśnie wtedy dotarło do mnie, że

razem z mamą 2 dni temu rozbieraliśmy choinkę.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Niezły shoot
Odpowiedz
Dobre
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje