Historia

Slen_der_man-MOŻE TO TWOJA KOLEJ?

Użytkownik usunięty 3 6 lat temu 605 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Znacie legnendę o slendermanie,prawda? Przecież każdy ją zna i prawie wszyscy myślą,że to prawda.Przynajmniej wydaje się że to tylko zmyślona bajeczka.Jak już to przeczytacie,to porządnie się zastanów.

Niespełna 5lat temu,w Los Angeles zaginęło dziecko.W jaki sposób?Już mówię. czteroletnia dziewczynka-Sally, obudziła się w nocy z krzykiem. Pobiegła do sypialni rodziców i ich zbudziła,opowiedziała o swoim śnie,który ją tak wystraszył.Gonił ją jakiś wysoki,smukły mężczyzna,nie widziała jego twarzy,ponieważ jej nie miał.Rodzice dziewczynki uznali to za tylko sen,błędnie.Tydzień po tym zdarzeniu to samo dziecko zaginęło.Policja szukała ją przez dni.tygodnie,a nawet miesiące.Bez skutku.W końcu odpuścili. Nie dużo czasu po tym taka sama sytułacja,ten sam sen-jakiś gość gonił bezbronne dziecko.Uznano to za zwykły przypadek.Tak samo jak kiedyś-dziecko znika bez śladu! Jakiś czas potem był spokój,ale nie na długo.Już trzecia osoba znika-ten sam sen. Tutaj pojawiały się wątpliwości,coraz więcej osób wyjeżdżało z miasteczka,ponieważ ludzie zaczynali się bać. Pare lat po tym taka sytułacja stała się naprawdę-mały chłopiec poszedł do lasu,i już nie wrucił. Tajemniczego mężczyznę nazwano SlenderManem_od słów Slender-smukły, Man-mężczyzna.

Teraz moge zrobić tylko jedno-ostrzegam cię! Jeśli usłyszysz w wiadomościach,czy też zobaczysz w internecie takie informacje,uciekaj jak najdalej z miasta. Może dzisiaj tobie się przyśni Slender? Możę teraz to ty zaginiesz?

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać
Dokonaj zmian: Edytuj

Komentarze

Sytułacja? A co to? I od kiedy Los Angeles jest miasteczkiem? A poza tym gdzie tu jakaś fabuła lub cokolwiek? Proszę więcej nie pisać.
Odpowiedz
Nie da sie czytac , interpunkcja kuje w oczy a ton pisania brzmi jakby autor zwracal sie Jak do dziecka.
Odpowiedz
Kuć można żelazo...KŁUJE w oczy jak już. A poza tym się zgadzam
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje