Historia

Boisz się ciemności ?

Użytkownik usunięty 3 11 lat temu 975 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Boisz się Ciemności ? Mnie nie musisz kłamać. Każdy się jej boi. Nie, nie tej ciemności za oknem. Ta ciemność jest zaledwie brakiem światła. Prawdziwa ciemność jest odwrotnością światła. Ona nie otula szkarłatną czernią, prawdziwa Ciemność jest gęsta jak krew, Ona pochłania, pochłania wszystko co stanie jej na drodze.

Zastanów się, dlaczego największym odkryciem ludzkości jest ogień ? Dlaczego ludzie od wieków boją się mroku, boją się Ciemności ?

Ludzie od zarania dziejów, od początków, czasu wychodzą w dzień, aby żyć, a w nocy kryją się w swoich domach, marząc o świcie, o słońcu które rozświetli mroki nocy. Ludzie nie boją się tego, co może kryć się w ciemności. Oni boją się Ciemności.

Nawet w dzisiejszych, oświeconych czasach, ludzie boją się Ciemności. Otaczają się światłami, płacą ogromne rachunki za prąd, byle by tylko trochę rozświetlić noc. Dlaczego ?

Tego lęku nie da się wyzbyć. On jest zakorzeniony w nas, w najgłębszej części naszego umysłu, części która nie zna słów, zna tylko strach . Od początku czasu ten strach ratuje ludzi przed czymś gorszym od śmierci. Od Ciemności.

Dalej uważasz, że nie boisz się Ciemności ? Łatwo Ci mówić. Siedzisz w jasno oświetlonym pokoju. Czujesz się bezpiecznie. Lecz gdyby to wszystko nagle znikło ?

Poczekaj... Ciemność nadchodzi...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać
Dokonaj zmian: Edytuj

Komentarze

Ej, ale koniec świata już miał być, kolejnego nie przetrwam! Chociaż w sumie zostały konserwy w piwnicy z poprzedniej apokalipsy.... :>
Odpowiedz
Mnie tu nie pasują tylko "szkarłatna czerń" i to że wcale nie jest to straszne, a tylko stwierdza fakt
Odpowiedz
Aha
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Czas czytania: ~2 minuty Wyświetlenia: 7 258

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje