Historia

Kira

Użytkownik usunięty 0 5 lat temu 1 093 odsłon Czas czytania: ~5 minut

Minął już miesiąc, a lokalne władze nadal stoją w miejscu. Liczba ofiar powiększa się z każdym dniem. Mieszkańcy PeaceWoods boją się wychodzić z domu po zmroku. Tajemnicza seryjna morderczyni o pseudonimie Kira jest odpowiedziana za śmierć ponad dwudzieściu pięciu osób.

Opis: Według zeznań świadków Kira to kobieta, w wieku ok.20 lat, szatynka. Ataku uniknęły tylko dwie osoby. Jedenastoletni chłopiec imieniem Albert i dwudziesto-jedno letnia kobieta o imieniu Sofia. Najprawdopodobniej jest to Kira M. która uciekła ze szpitala psychiatrycznego miesiąc temu.

Sofia podzieliła się swoją historią z policją i udostępniła ją mieszkańcom miasta. Sofia S. to pielęgniarka w jedynym szpitalu w okolicy. Pewnego dnia skończyła zmianę w pracy i wyszła ze szpitala ok.22:30. Przechodziła przez wąską uliczkę, która była skrótem do jej domu. Uliczka nie była oświetlona, więc droga była bardzo ciemna. W tym momencie Sofia usłyszała za sobą kroki. Uważała, że to tylko jakiś spacerowicz lub inna wracająca z pracy osoba. Jednakże jak zaznaczyła, czuła pewien niepokój co skłoniło ją by się odwrócić. Wtedy idąca za nią osoba zatrzymała się w mroku. Sofia nie była w stanie dostrzec postaci, gdyż było bardzo ciemno. Wtedy postanowiła krzyknąć 'Kto tam?,. Nikt nie odpowiedział. Lekko zdezorientowana Sofia uznała, że jest przemęczona i to tylko wymysły jej wyobraźni. Odwróciła się więc i wznowiła swój marsz w kierunku domu. Po przejściu dwóch kroków znów usłyszała kogoś znajdującego się za nią. Odwróciła się, z przewidywalnym efektem. Nikogo za nią nie było. Wtedy kobieta wyciągnęła telefon i zapaliła latarkę. Dostrzegła ślady krwi na całym chodniku. Na końcu alejki z której przyszła stała postać odwrócona w drugą stronę. Trzymała w ręku coś czego nie było wyraźnie widać, ale Sofia była pewna, że to nóż. Bez chwili namysłu wzięła nogi za pas i pobiegła prosto do swojego domu.

Wystraszona kobieta zadzwoniła na policję i wskazała miejsce w którym to zdarzenie miało miejsce. Znaleziono tam jedynie kartkę z napisem 'Kira'.

Kira pochodzi z Finlandii. Urodziła się z psychopatią i zespołem urojeniowym. Jako dziewczynka unikała kontaktu z innymi dziećmi. Jej rodzice nie byli w pełni świadomi choroby na jaką cierpi ich córka. Niepokojące było jej zachowanie. Dziurawienie lalek i pluszaków, a nawet znęcanie się i torturowanie małych zwierząt i owadów. Rodzice Kiry - Samantha i Wiliam, byli bardzo poruszeni problemami swojej córki. W wieku jedenastu lat, Kira została wysłana do szpitala psychiatrycznego na leczenie. Po incydencie z próbą zabójstwa jej kolegi ze szkoły, rodzice Kiry nie mieli wyboru. Większość czasu spędzała na siedzeniu w kącie pokoju, chodzeniu w kółko oraz leżeniu w dziwnym pozycjach na łóżku. Nie jadła, nie piła i nie załatwiała swoich potrzeb fizjologicznych. Lekarstwa również nie działały prawidłowo. Kira miała lekcje w szpitalu od poniedziałku do piątku. Zaskakującym faktem było to, że bez problemu potrafił rozwiązywać zadania których nawet nauczyciele nie mogliby rozwiązać bez namysłu. Wbrew pozorom była bardzo inteligentna i rozwinięta. Jej zachowanie diametralnie zmieniało się w ciągu kilku lat. Rodzice Kiry nie interesowali się już córką, nie przychodzili na wizyty. Porzucili ją uważając za dziwadło. Aż w wieku szesnastu lat zaczęła być agresywna. Jej ciało przeszło nienaturalną metamorfozę. Stała się nadludzko silna i szybka, a jej postawa i wygląd sprawiały, że pracownicy zaczęli się bać. Kira była w stanie wyginąć swoje ciało na nienaturalne sposoby. Pewnego razu dostała ataku wściekłości i gołymi rękami wygięła metalowe drzwi oddzielające jej pokój od głównego korytarza. Pracownicy mieli poważny problem ze złapaniem Kiry, jednak w końcu się to udało. Zastrzyk uspokajający podziałał.

Od tamtego okresu wiele się zmieniło. Niestabilność emocjonalna Kiry przerodziła się w żądzę mordu. W wieku osiemnastu lat uciekła ze szpitala i zaszyła się w pobliskim lesie. Tego samego dnia skierowała się w stronę domu swoich rodziców. Była szczęśliwa, zachowywała się jakby nic się nie stało. Będąc u progu swojego domu spojrzała przez okno. Ujrzała jej rodziców w kuchni, szczęśliwych i pełnych energii. Zapukała do drzwi. Otworzył jej ojciec. Zszokowany mężczyzna zbladł widząc swoją córkę. Kira nie zdawała sobie sprawy z tego, że została porzucona przez rodziców. Mężczyzna zamknął jej drzwi przed nosem. Zdenerwowana Kira nie rozumiała całej sytuacji, ale jej psychika nie zniosła odrzucenia. Dziewczyna wdarła się do domu przez ogród, z tyłu domu po czym weszła do kuchni i wzięła nóż. Wbiła sobie do głowy myśl, że jeśli rodzice jej nie kochają, to będzie musiała zmusić ich do miłości. Weszła do pokoju w którym jej matka rozmawiała z kimś przez telefon. Przystawiła jej nóż do gardła i zagroziła, że ją zabije jeśli nie będzie tak jak dawniej. Przestraszona kobieta upuściła telefon. Była jednak pewna, że jej córka tylko blefuje więc złapała ją za włosy i zaczęła ciągnąć w kierunku drzwi wyjściowych. W tym momencie Kira zamachnęła się i trafiła swoją matkę w plecy nożem. Kobieta upadła z krzykiem, po czym dostała nożem w szyję. Gdy ojciec przybiegł do góry było już za późno. Kira stała z szyderczym uśmiechem przy swojej matce, brudna we krwi. Jej mama natomiast ostatkiem sił obróciła głowę w stronę swojego męża... i umarła. Kira zwróciła się do swojego taty i powiedziała 'Nie kochała mnie. A ty mnie kochasz, tatusiu?.

Mężczyzna krzyknął na swoją córkę zapłakany 'Ty mała suko!' po czym potknął się i spadł ze schodów. Uderzył głową w kant stołu obok schodów na dole. Mężczyzna nie mógł się ruszyć. Kira powoli zeszła na dół, kucnęła przy swoim ojcu i pocałowała go w czoło. Później powolnym ruchem podcięła mu gardło. To był dopiero początek morderczej działalności dziewczyny.

Przy każdej z ofiar zostawiona jest kartka z napisem 'Kira'. Sprawcę cechuję dbałość o szczegóły. Wszystkie ślady są dokładnie zatarte. Po rzezi jaką dokonała Kira, policja tkwi w miejscu. Niektórzy twierdzą, że sprawczyni jest opętana przez demona ze względu na jej nadzwyczajną siłę i refleks. Jaka jest prawda? kim lub czym dokładnie jest Kira? Ile jeszcze osób będzie musiało zginąć zanim Kira zostanie schwytana?

Jeśli zobaczysz kogokolwiek, kto pasuje do opisu jak najszybciej zgłoś się na komendę.

Ostatnio znaleziono tajemniczą torbę pokrytą krwią. Grupa miejscowych kolaży znalazła ją w małym parku. W środku znajdowała się maska, nóż i lista z zakreślonymi nazwiskami. Nazwiska te należały do wszystkich zabitych przez Kirę osób, jednak znajdowały się tam jeszcze trzy imiona. Zoe, Alan i Donny. Czy te trzy osoby to kolejne cele Kiry?

Sofia, która przeżyła prawdopodobny atak Kiry jest obecnie w Nowej Zelandii. Przeprowadziła się do rodziców. Jak twierdzi nie ma ochoty mieszkać w jednym mieście z psychopatycznym mordercą.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać
Dokonaj zmian: Edytuj

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje