Historia

Super Mario Bros:The Lost Level

alan8888888810 0 5 lat temu 551 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

Czy słyszałeś o zaginionym poziomie w grze Super Mario Bros? Został on odkryty przez gracza o nicku Undergrounder64 który zarejestrował wszystko i potem opisał to na forum. Niektórzy nie wierzyli mu i zwykle olewali jego zapiski, twierdząc że level nie istnieje i został zrobiony przez niego by zdobyć sławę w internecie.

Ja i moi koledzy uważaliśmy że jednak jest to prawda i postanowiliśmy sprawdzić czy level można odkryć. Relacjonowaliśmy wszystko na Twitchu.

Gra zaczęła się w dziwnym, ciemnym pomieszczeniu w którym nic nie było oprócz kilku pochodni oświetlających niewielkie kąty pokoju. Mój kolega (który grał Luigim) próbował wyjść jednak na próżno.

Po chwili wyświetlił mi się obraz twarzy na ciemnym tle z napisem "I'm searching for you".

Gdy ja podszedłem do ściany budynek znikł. Wyświetliła mi się plansza z napisem "6-66".

Tym razem byliśmy na świeżym powietrzu. Była noc. Pokazywały mi się obrazki dziwnych i niepokojących zajść np. Morderstwo, Kanibalizm, Wypadek samochodowy, Atak terrorystyczny. Mój kolega zidentyfikował tóżsamość mordercy na pierwszym zdjęciu. Był to niejaki Charles Manson, który był inspiracją dla wielu artystów (np. Marilyn Manson "odziedziczył" po nim nazwisko)

Po kilku minutach od pojawienia się obrazków gra się zatrzymała. W tle słyszeliśmy zniekształcone dźwięki płaczu i śmiechu. Dźwięki te ciągle przyśpieszały i były bardziej głośniejsze. Potem zwolniły i zatrzymały się. Wtedy właśnie znaleźliśmy się w zaginionym poziomie który opisywał Undergrounder64.

Znajdował się on w zamku Bowsera. Bowser siedział na tronie trzymając brutalnie księżniczkę. Próbowaliśmy przejść dalej jednak nie udało nam się. Blokowała nas niewidzialna ściana. Nagle Bowser zgniutł księżniczkę a ta spadła do otchłani pozostawiając po sobie krwawe ślady. Bowser wstał i szedł w naszą stronę. Próbowaliśmy uciec jednak on nas złapał. Wtedy gra się zawiesiła. Pojawił się czarny ekran a transmisja się zatrzymała.

Byliśmy tym zszokowani. Odrazu znaleźliśmy numer przyjaciela twórcy Maria. Podczas rozmowy podał nam adres i się rozłączył. Postanowiliśmy tam pojechać.

Było to zwykłe pole na którym leżała duża kartka. Był to list od twórcy hydraulika.

Napisano tam:

"Trudno mi to powiedzieć, lecz nie wiem czy powinienem się o tym wypowiadać. Tak czy inaczej, słyszałem pogłoski o zaginionym levelu w grze o mojej postaci. Powiem jedno - nigdy nie został stworzony a wszystko co widzieliście na nagraniach to zwykły fake. Nic takiego nie miało miejsca, a jak już to pewnie ktoś sobie stworzył ten poziom w edytorze levelów. Nie wiem co dalej powiedzieć gdyż chyba nie trzeba nic więcej powiedzieć na temat"

Po powrocie do domu znów odpaliłem komputer. Gra nadal działała. Ukazał mi się obraz. To byłem ja w moim pokoju w tej samej pozycji i w tej samej koszule, minie itd.

Gra zakończyła się czarnym tłem i napisem "GAME OVER"

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje