Historia

monkeybanana.exe

/creepster\ 1 5 lat temu 727 odsłon Czas czytania: ~3 minuty

Chris oraz Tim wyczekiwali na nową grę. Jej premiera miała się odbyć 1981 roku 25 maja. Kiedy tylko się obudzili spotkali się razem na placu zabaw mówiąc cały czas o Monkey Banana.

-Skąd weźmiemy pieniądze?- Zapytał Tim.

-Spokojna głowa! Moja mama da nam pieniądze na grę!- Odpowiedział Chris.

-Nie mam pojęcia jak ci podziękować!- Wykrzyknął Tim

-Nie ma sprawy! Tak powinni robić właśnie przyjaciele!- Odpowiedział Chris.

Matka Chrisa dała wystarczające pieniądze na kupno gry.Chris razem że swoim dobrym przyjacielem Tim'em udali się do sklepu z grami. Nie mogli wytrzymać na myśli że zaraz zagrają w najbardziej wyczekiwaną produkcję tego lata.Chris podszedł do sprzedawcy nie czekając ani chwili

-Przepraszam. Szukam gry "Monkey Banana".Gdzie mógłbym ją znaleźć? -Zapytał podekscytowany Chris.

-Jest mały problem.Otóż został nam jeden egzemplarz.Jest on trochę uszkodzony.-Z lekkim poddenerwowaniem odpowiedział sprzedawca.

-Uszkodzony czy nie!Kupuję go!- Odpowiedział Chris.

-Jesteś pewny?- Zapytał sprzedawca.

-Jasne!- Odpowiedział Chris

Chris widząc lekkie uszkodzenia na płytce nie zdawał się z tego jednak dużo.Podszedł do swojego dobrego przyjaciela który czekał przy wyjściu od sklepu.

-Masz grę Chris?- Zapytał Tim.

-Jak najbardziej że tak!- Odpowiedział Chris pokazując mu płytkę z grą.

Chris i Tim wrócili do domu i nie mogli się doczekać zagrania w nową grę.

-Widzę tu lekkie uszkodzenia.Dlaczego mi o nich nie powiedziałeś?-Zapytał Tim.

-Tim to są tylko lekkie uszkodzenia.Gra na sto procent odpali!Bez obaw kolego!- Odpowiedział Chris

-Mam nadzieję...- Trochę zdenerwowany Tim odpowiedział.

Chris włożył plytę. A na jego pulpicie ukazał się plik "monkeybanana.exe".Była to oczywiście ich wyczekiwana gra.

-No to co? Gramy?- Zapytał Chris

-Tak!- Odpowiedział Tim

-Ja pierwszy zaczynam!Jak zginę to ty wtedy grasz.Ale to się nigdy nie zdarzy!Co nie?- Powiedział Chris lekko śmiejąc się.

-Chyba w twoich snach Chris!- Odpowiedział Tim.

Gra się włączyła.Ukazało się tam zdjęcie głównego bohatera (Super-Monkey) z jego oczów płynęła krew.Z napisu "loading" także płynęła krew a ramka była zrobiona z odciętej ręki.

-Co do cholery?!- Powiedział Chris który na całym ciele ma "gęsią skórkę".

-Nie mam zielonego pojęcia!- Zaniepokojony Tim odpowiedział.

Kiedy gra się władowała nagle prąd padł.Jednakże to nie przeszkodziło żeby gra dalej działała...

-Jezus maria dlaczego akurat wtedy moją rodzina musiała pojechać na zakupy!- Wykrzyknął Chris.

-Wyłącz tą grę!-Powiedział Tim.

-Nie mogę do cholery!- Odpowiedział Chris próbujący wyłączyć grę.

Mama Chrisa już wracała do domu razem z jej mężem.

-Mam nadzieję że Chris sobie poradził będąc samemu w domu.- Powiedziała matka Chrisa do jej męża

-Nie przesadzaj.On ma już 14 lat!- Odpowiedział Ojciec Chrisa

-Dwight uważaj na drogę!- Krzyknęła matka Chrisa.

-Próbuje skręcić!- Odpowiedział ojciec Chrisa.

-Lepiej zahamuj!- Krzyknęła matka Chrisa.

Najprawdopodniej rodzina Chrisa zginęła w wypadku samochodowym. Do dzisiaj nie znaleziono ciał. Chris i Tim i tak postanowili grać dalej w grę.

-Muszę iść szybko do łazienki!- Powiedział Tim

-Jasne!Idź tylko szybko przyjdź do mnie bo sam nie dam rady tutaj... -Odpowiedział Chris.

Na oczach Chrisa pojawił się Super Monkey.Ten prosił go żeby pozbierał mu kilka bananów jest bardzo głodny.Banany zawierały w środku ludzkie jelita oraz wydłubane oczy.

-Tim!Proszę chodź tu!-Wykrzyknął Chris z jego oczów leciał ewidentny płacz.

Super Monkey coraz bardziej się przybliżał powtarzając tekst „Jestem bardzo głodny” z czasem powoli palił się komputer doprowadzając do pożaru.

Dlaczego pomimo braku prądu gra dalej działała i doprowadziła do przegrzania komputera przez co został doprowadzony pożar nigdy nie wyjaśniono. Ciało Chrisa zostało znalezione po dłuższym czasie co ciekawe według badań Chris grał w Monkey Banana ponad 30 godzin gdzie nie pił nic,nie spał oraz nie jadł.Co także mogło doprowadzić do śmierci.Ciało Tima nie zostało nigdy znalezione został zakfalfikowany jako martwy ale to nie wyklucza wcale że Tim gdzieś dalej żyję i prowadzi życie. Również dziwną i ciekawą sytuacją jest rodzina Chrisa nie znaleziono ich ciał co budzi jeszcze większe zdziwienie wkońcu to aż wypadek samochodowy także tym bardziej łatwiej jest do znalezienia ciał. Sprzedawca Jimmy M. Rousseau który sprzedał Chris'owi i Tim'emu uszkodzoną płytę został aresztowany za doprowadzenia śmierci dzieci. Do tej sprawy wciąż jest dużo nie domówień co świadczy że sprawa jest prawie nie do wyjaśnienia. Później tą sprawą zajęło się Archiwum X jednak jeszcze zostało parę lat do uniedatnienia sprawy przez to sprawa nigdy się nie wyjaśni.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

szczerze mówiąc jest dużo podobnych historii tylko inne nie mają tyle błędów i niedorzecznych informacji. Opowiadanie mogłoby być fajne ale autor chyba zbytnio się nie starał.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje