Historia

Zaginiony odcinek Scooby Doo

/creepster\ 1 5 lat temu 2 135 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

Dzieciństwo. Pamiętam je bardzo dobrze kiedy oglądałem Scooby Doo oraz inne bardzo dobre bajki dzieciństwa. Pewnego dnia postanowiłem do nich wrócić i zobaczyć znowu tą magię dzieciństwa. Z zaskoczenia popatrzyłem się na gazetę gdzie wyraźnie było napisane „Już dzisiaj o 20:00 specjalny odcinek Scooby Doo”. Totalnie zaniemówiłem. Wkońcu po co telewizja miała by to jeszcze wypuszczać. Jednak ignorowałem ten fakt i czekałem podekscytowany na godzine 20:00.

Kiedy wybiła godzina dwudziesta byłem totalnie nakręcony. Kiedy właśnie zaczynał się odcinek był on inny. Otóż czołówka leciała zupełnie inaczej „Scooby Doby Doo who's gonna be kill by you”. Byłem lekko przestraszony. Wkońcu kto normalny by zrobił taki tekst do bajki dla dzieci a tym bardziej emitując to do telewizjii. Na sam wygląd Scooby wygląd mi jak podgryziony i pobity groźny pies, Kudłaty jak diler narkotyków,Daphne i Fred wyglądali na uzależnionych od seksu a Velma ewidentnie byłą głową biznesu narkotykowego. Niestety tak właśnie było.

Odcinek zaczął się od tego jak Kudłaty pali marihuanę w dużej ilości. Widoczna była perspektywa z jego oczu gdzie widzieliśmy rożne zwidy takie jak demony oraz samego szatana. Kudłaty w większości na ciele miał tatuaże z napisem „666”. Oczywiście w tym dniu był 31 października co oznaczało Halloween jednakże przypominam jest to bajka dla dzieci. Scooby w swojej misce miał ludzkie jelita oraz wątrobę. Nie wyglądało to za dobrze. Była również scena Velmy gdzie produkowała narkotyki oraz pułapki rodem z Piły najpewniej były one postawione na osoby które im się przeciwstawią. Fred na swojej kasecie miał dziecięcą pornografię. Nie oglądał jej jednakże sprzedawał. Później zaciągnął Daphne do pewnego pomieszczenia jednakże scena się nagle ucieła. Nie wszystko jednak co widzieliśmy było prawdziwe z powodu efektu narkotyków które spółka zażywała. Kudłaty oraz Scooby zauważyli nie jakiego „upiora” postanowili go brutalnie zabić Scooby odgryzł mu ręce a Kudłaty powoli go zabijał nożem. Jednakże był to efekt właśnie narkotyku i tym „upiórem” był niewinny człowiek który był na spacerze.

Nagle dwóch czarnoskórych ludzi podeszło do Velmy i grozili jej bronią palną

-Jeżeli nie spłacisz długu zaraz będzie po to tobie białasie!- rzekł jeden z czarnoskórych.

-Spokojnie odłóż broń! Za niedługo spłacę dług tylko ostatnio nie ma dużo klientów i kasa nie idzie w górę i poprostu nie mam jak to spłacić - odpowiedziała Velma.

-Masz na to jeszcze tydzień albo pogadamy trochę inaczej laska! -

odpowiedział czarnoskóry człowiek

Kudłaty za to rozmawiał z Scoobym co też było spowodowane narkotykami.

-Scooby! Poczekaj chwilę! Tylko muszę porozmawiać z moim mentorem (Szatanem) - odpowiedział Kudłaty do Scooby'iego

Kudłaty porozmawiał z Szatanem. Ten żąda sprzedania duszy. Kudłaty to robi.

Odcinek się nagle zmienia. Słychać sygnały policjii.

-Otwierać! Wiemy że tu jesteście!- krzyknął jeden z policjantów

Fred jako lider spółki otworzył drzwi i podniósł ręce do góry.

-Załóżcie mu kajdanki. Idę przeszukać resztę! - powiedział policjant

Reszta spółki została również aresztowana. Fred'owi grozi handel narkotyków, wykorzystanie seksualne, oraz pomoc przy zabójstwie. Kudłatemu liczne zabójstwa, zażywanie nielegalnych narkotyków. Velmie sprzedawanie narkotyków, zażywanie ich, i co najważniejsze robienie ich. Daphne spotkała najmniejsza kara otóż tylko zażywanie narkotyków. Daphne również przyznała że była zmuszana do bycia w spółce oraz była gwałcona. Co nieco obniżyło jej karę.

Odcinek się skończył. To co ja widziałem już nigdy nie zapomnę. Odbiło mi się to w małym stopniu na psychice. Pisałem o tym na forach jednakże nikt nie chciał mi uwierzyć...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Tak samo jak poprzednie opowiadanie. Nudne i bardzo przewidywalne ,a do tego krótkie. Radzę zapoznać się ze słownikiem. Jakby co to creepypasty nie są głupimi i niestosownymi historyjkami. Mają wywołać strach i zaskoczenie. Postaraj się bardziej i przy okazji wprowadź trochę fabuły. Proszę nie odbebrać tego jako hejt tylko krytykę i kilka przydatnych rad. Powodzenia przy dalszym pisaniu.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje