Publicystyka

Nowa wersja portalu!

P->K 4 4 lata temu 2 010 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Jest nam niezmiernie miło przywitać Was w nowej wersji portalu Straszne-Historie.pl! Po sześciu latach od ostatnich zmian w na stronie postanowiliśmy dokonać absolutnej rewolucji i stworzyć portal "od zera"! Przepisaliśmy cały kod źródłowy, całkowicie przerobiliśmy wygląd, dodaliśmy nowe opcje! A jeszcze więcej nowości już wkrótce!

Prosimy o dzielenie się swoimi spostrzeżeniami, uwagami, opiniami na temat nowej wersji strony w komentarzach! Prosimy również o zgłaszanie wszelkich błędów, które - miejmy nadzieję - nie bedą Was zbyt często atakowały! Dajcie też znać jakie opcje chcielibyście zobaczyć w przyszłości.

Dziękujemy, że jesteście z nami i mamy nadzieję, że sprostaliśmy oczekiwaniom!

Miłego korzystania z nowej wersji strony!  

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Cześć, strona wygląda super i mam nadzieję, że uda się ją jak najszybciej rozruszać. Zaglądam tu od dobrych kilku lat, czasem zdarzało mi się coś komentować - dlatego mam pytanie. Czy nadal poszukujecie osób, które chciałyby się podjąć recenzowania, korekty, moderacji czy czegoś podobnego? Od lipca będę mieć trochę czasu :)
Odpowiedz
da się gdzieś włączyć ciemny motyw?
Odpowiedz
Tak - zjedź na dół strony, do stopki - i wybierz opcję "tryb ciemny" :-)
Odpowiedz
dzięki
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje