Historia

DOPPELGÄNGER RITUAL IV

xkurapikax 0 4 lata temu 1 460 odsłon Czas czytania: ~4 minuty

Przedmiot nr 1282. 15/03/1996.

Znaleziony w podziemiach domu Gallowsditch, wieś Highgate, Londyn.

Przedmiotem jest pudełko zawierające dokumenty i potłuczone kawałki lustra. Pudełko wykonane jest z dębowego drewna, mierzy dokładnie 11 na 11 cali i wyposażone jest w mosiężny zamek, który, zdaje się, został sforsowany. Na wszystkich zewnętrznych ściankach i wieku znajdują się ozdobnie wyrzeźbione, inkrustowane kością słoniową twarze. Dokumenty są w złym stanie, większość z nich została zalana wodą. Jedna ze stron, najmniej naruszona i najlepiej zachowana, oznaczona została datą 24 września 1966 i zatytułowana:

“Doppelgänger Ritual IV, Inwokacja podwójnej jaźni Edmunda Greya”.

Pod spodem odręcznie napisano:

“Tutaj opiszę sekretną ceremonię powołania podwójnej jaźni. Wszystkie uprzednie procedury powinny zostać zlekceważone, jako iż nie przyniosły przewidywanych, pomyślnych rezultatów. Tutaj znajduje się udoskonalony, szczegółowo opisany rytuał. Udokumentowałem go tylko dla potomności i stanowczo odradzam podążanie za następującymi instrukcjami bez zdrowego umysłu, odpowiedniej wiedzy i narzędzi do ochrony przed złymi siłami, które mogą się pojawiać z powodu odchylenia od reguł lub niedbalstwa.

Część 1. Rytuał.

Wymagane obiekty:

Wysokie, wolnostojące lustro.

Małe, ostre narzędzie.

Świece.

Duża ilość opiłków żelaza.

Duży, czarny fragment tkaniny.

1 gram grzybów psilocybinowych (opcjonalnie).

Zaleca się, aby rytuał był wykonywany późno w nocy, aby mieć całkowity spokój, wolny od wszelkich, niepożądanych zakłóceń.

Należy przygotować pusty pokój. Ów pokój musi być wykorzystany wyłącznie w celach rytuału, poza nim pozostawać przez cały czas zamknięty, okna nie mogą wpuszczać do pomieszczenia żadnego światła.

Postaw lustro przy północnej ścianie.

"Zapieczętuj" pokój, rozrzucając opiłki żelaza w ciągłej linii dookoła niego, upewniając się, że lustro znajduje się w tej ochronnej przestrzeni.

Spożyj wysuszone grzyby psilocybinowe (halucynogenne skutki grzybów „przełamią” ściany rzeczywistości między tym a innymi ukrytymi płaszczyznami egzystencji, a także wzmocnią twoją świadomość nieuchwytnych i tajemnych sił, które potajemnie przebywają we wszystkich rzeczach) .

Poczekaj 1 godzinę i 30 minut, aż grzyby zaczną działać zanim przejdziesz dalej.

Teraz zdejmij wszystkie ubrania i stań przed lustrem.

Rozmieść świece wokół siebie i zapal je.

Weź małe ostrze i wykonaj głębokie cięcie wzdłuż jednego palca. Kiedy krew popłynie, rozsmaruj ją wokół krawędzi lustra.

Teraz stój bardzo spokojnie i wpatruj się w swoje odbicie; badaj każdy centymetr swojego ciała, zaczynając od stóp, przechodząc w górę. Kiedy dotrzesz do głowy, spójrz sobie głęboko w oczy i wypowiedz:

„Duchy skrytej rzeczywistości, istoty obserwującego szklanego świata, speculum speculorum, wzywam was teraz, abyście pomogli mi w moich poszukiwaniach. O pradawni, żyjący poza czasem i iluzją rzeczywistości, dajcie mi swoje błogosławieństwo.”

Zamknij oczy i wyobraź sobie lustro jako drzwi. Oddychaj głęboko przez nos, trzymaj wdech przez trzy sekundy, potem wydechnij ustami, odliczając od dziesięciu z każdym wydychanym oddechem. Przejdź przez drzwi lustra.

Ponad twoją głową, wokół i pod Tobą jest kompletna i całkowita ciemność; jesteś zawieszony w nieskończonej czarnej pustce. Powietrze tętni energią, która przenika każde włókno twojej istoty.

Teraz wyobraź sobie jasny niebieski płomień materializujący się ze środka twojej piersi; skoncentruj się na jego blasku, zobacz, jak pali się jaśniej i jaśniej.

Teraz powiększa się, dopóki nie obejmuje całego Twojego ciała. W swoim umyśle wypowiedz:

„Jestem latarnią morską, wzywam cię. Jestem latarnią morską, wzywam cię. Jestem kluczem i otworzyłem drogę. Podążaj za tym duchowym światłem i wejdź do ziemskiej rzeczywistości ”.

Następnie, w swoim umyśle, odwróć się i spójrz w stronę lustrzanych drzwi, wykonaj ponownie ćwiczenie oddechowe; tym razem licząc od 1 do 10, a następnie wyjdź. Otwórz oczy.

Następny krok wymaga najwyższej koncentracji i staranności.

Z całą Twoją istotą, Twe odbicie poruszy się z Twojej woli. Poproś w swoim umyśle, aby przesunęła ręką lub mrugnęła, cokolwiek wybierzesz, skupiając się na swoim odbiciu. Rób to przez co najmniej trzydzieści minut, jeśli czujesz się silniejszy, popchnij czas do pełnej godziny.

Nie oczekuj, że uzyskasz natychmiastowe rezultaty, opanowanie tego zajmuje trochę czasu.

Jeśli ci się uda, możesz na początku zobaczyć swoje odbicie drgające lekko; dzięki swojej wytrwałości zobaczysz więcej dramatycznych ruchów, nie bądź więc rozczarowany, jeśli nic nie widzisz, to wymaga czasu, cierpliwości i dużej ilości ćwiczeń.

To koniec rytuału.

Wykonaj tę ceremonię ponownie jeszcze dwa razy w tygodniu lub częściej. Pod koniec każdej sesji przykryj lustro czarną szmatką, zgaś świece i podziękuj duchom.

Podczas wychodzenia z pomieszczenia uważaj, aby nie złamać linii ochronnej. Zablokuj pokój.

Część 2. O przybyciu podwójnej jaźni.”

(Brakuje reszty dokumentu; został oderwany).

Przeszukując nieruchomośś znaleźliśmy pokój opisany w przewodniku rytualnym. Znajdował się na drugim piętrze i został zablokowany za pomocą dwóch rygli, każdy z ciężkimi kłódkami. Po ich usunięciu odkryliśmy wewnątrz wysoką, wolnostojącą ramę lustra, szkło zostało usunięte; na podłodze poniżej znajdowało się kilka małych fragmentów. Na ziemi rozrzucone były strony tego, co wydawało się dziennikiem. Składając je w kolejności, ostatni wpis datuje się na 7 października 1966 r. I brzmi:

"On jest tutaj! On jest mną! Zamknął mnie w tym pokoju i zajął moje miejsce, znikam. Popełniłem straszny błąd i teraz płacę cenę za moje wtrącanie się i moją arogancję. Nie mogę oderwać się od lustra. Nie mam odbicia. Lustro patrzy! Ten nieziemski horror, który jest czarną pustką, wypełnia moje sny i nieustannie prześladuje mój czas na jawie. Próbowałem rozbić lustro, ale jakaś wielka siła mnie powstrzymuje. Moje ciało nie jest moje, zmieniłem się, ale jestem taki sam. Nie mogę tego dłużej znieść, tracę rozum! Nie patrz w lustro!”

Dołączone jest czarno-białe zdjęcie niewyraźnej twarzy, z napisem z tyłu,

„YarG dnumdE si eman ym”

Sprawdzając ramę lustra, znaleźliśmy ślady krwi, głębokie rysy i osadzone w samym drewnie kilka złamanych paznokci.

Poniżej załączamy odnalezione na miejscu zdjęcie:

https://i.imgur.com/QV2XklI.jpg


Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje