Historia

Tatami

Rivenya Dragonstone 0 4 lata temu 807 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty


Japończycy wierzą, że mata Tatami potrafi gromadzić w sobie emocje i uczucia swoich użytkowników. Również te negatywne. Wierzą też, że jest ona zamieszkana przez ducha, którego nazywają Tatami - tataki. Duch ten przedstawiany jest jako bardzo niska, stara kobieta. Tatami-tataki jest mściwym duchem, który każe ludzi za złe uczynki,wciągając ich do piekła, do którego bramą jest mata Tatami.

Japończycy w to wierzą. Ja też w to wierzę.

Kiedy byłem na wakacjach w Tokyo, moja babcia opowiedziała mi historię człowieka, który doświadczył zemsty ducha Tatami.

Człowiek ten był mordercą własnego brata. Zabił go na skutek walki o spadek po ich rodzicach. Ofiara umarła na tej samej macie, która jakiś czas potem uśmierciła sprawcę.

Moja babcia była małą dziewczynką, kiedy to się stało i widziała na własne oczy jak Tatami otwiera się pod śpiącym na niej mężczyzną i wciąga go do swojego wnętrza.

Obaj mężczyźni byli braćmi mojej babci. Byli moją rodziną. Teraz ja jestem w posiadaniu tego przeklętego przedmiotu. Wisi na ścianie w moim pokoju i czuję bijącą od niej złowrogą moc za każdym razem kiedy na nią patrzę. Lepiej nie drażnić ducha Tatami i wystrzegać się jego morderczej siły.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje