Historia

Biały pentrajw

Ajsza 0 4 lata temu 492 odsłon Czas czytania: ~3 minuty

Kilka dni temu siedzałam w deeb weeb i znalazłam aukcje z putełkami w których nie wiadomo co jest. Kiedyś gdy było to popularne nie kupiłam ani jednego takiego putełka postanowiłam więć kupić 3 średniej wielkośći putła po 25 zł. Gdy dostałam putełka byłam strasznie szczęśliwa ponieważ na stronie pisało iż w putle może być nawed dobry telefon! Ale oczywiście w teori... Wracająć w pierwszym putle były słuchawki z pietronki i 2 misie. Jeden czerwony z szerokim oraz radośnym uśmiechem. Drugi żółty teź z szerokim uśmiechem oraz z malą pizzą na brzusku. Był tam teź blok techniczny. W drugim putle: kredki niebieskie potuszki folia bąbelkowa oraz szary długopis. W trzecim putle znajtowała się plastelina modelina koran i biały pentrajw. Wicądz pentrajw spojrzałem na mój letwo żyjący komputer. Ma on 8 lat więć nie jest najleprzej klasy. Postanowiłem włożyć go do mojego komputera. Gdy to zrobiłam zobaczyłam folter z filmem trwającym 4 min i 26 s i jakąś notatke napisaną w notatniku. Odwożyłam na początek witeo. Po włączeniu zobaczyłam biały napis na czarnym tle Eksperyment Infradźwięków nr 28. Nagranie miało nałożony biało czarny filtr. Moim oczom ukazała się dzewczyna siedzącą na najprawdopodobniej drewnianym krześle w małym i kompletnie pustym pokoju. Przez cały film kamera ruszała się tylko kilka razy oglądająć film czułam narastający niepokój z bólem brzucha. Moje serce biło nieco mocniej. W ostatnich 5 sekuntach filmu znów było czarne tło z białym napisem Eksperyment infradźwięków nr 28. Gdy wideo się skonczyło ból brzicha oraz niepokój po prostu znikneło. Obejrzałam nagranie jeszcze 2 razy i efekty były takie same. Postanowiłam zobaczyć notatke o nazwię "badania oraz eksperymenty nad infradżwiękami." Pierwsza myśl? Nałkowy bełkot. Po włączeniu notatki ukazał mi się opis tego czym jest dźwięk. Co prawda przeczytałam go po łepkach jedmak wydaje mi się on bardzo obszerny. Następnie ujrzałam opis infradżwięku. Z tego co zrozumiałam są to częstotliwości które jakkolwiek wpływają na nasze ciało oraz rzeczywistość. Pomyślałam o tym filmie który niedawno oglądałam. Wszystko zaczeło łączyć się w całość. Był to jeden z eksperymentów nad tymi infradżwiękami. Było już póżno więć nie chcało mi się dalej tego czytać więć wyłączyłam komputer i poszłam spać. Następnego dnia odezwał się do mnie gość z aukcji putełek. Pisał że przez przypatek w jednym z moich puteł jest jego pentrajw który on przez przypatek włożył do putła. Nie odpisywałam na jego wiadomość. Co prawda spamił mi jeszcze przez chwile ale przestał. Chyba zrozumiał iż nie dam mu tego pentrajwa czy co kolwiek chcał on osiągnąć. Wróciłam więć do notatki. Następny punkt to "Eksperymenty wpływanaia na śrotowisko oraz ciało zwierzęce  infradżwoęków." Były tam przedstawione jak łatwo można się domyślić różne eksperymenty. W tym teź eksperyment nr 28. Albo naprzykład eksperyment nr 15 czyli odsłuchwianie przez zwierzęta domowe infradżwoęków. Reakcje były podobne. Niepokój był rzeczom która występowała zawsze. Ciekawy jest według mnie jeden z efektów u psów Czyli Krwawienie z stref intywnych. Lub eksperymemt nr 34 który polekał na tym iż w pustym pokoju na podłodze stała szklanka która w wyniku imfradżwięków rozbiła się. Eksperymemt został powtórzony z kilkoma innymi rzeczami takimi jak naprzykład mała lampka. Następny punkt w notatkach to "Problem kontroli" Został tu przedstawiony problem panowania nad infradżwoękiem. Dźwięk sam w sobie jest rzecom nie materialną i nie da się nad nim panować. Zostały opisame tam pewne hipotezy czegoś co mogło by w pewnym sensie kontrolować dźwięk. Hipotezy te jednak wydały mi się strasznie naciągane. Następnym punktem było " Eksperymenty nad kontrolą infradźwięków" Tu zostało przedstawionych 12 eksperymentów z których 4 powiodły się pozytywnie. Notatki wydają się niedokończone. Osobiscoe sama zaczełam nieco czytać na temat tych infradźwięków. Większość z eksperymentów i tematów omawoanych w notatce jest dość brutalnie. Przykłatowo eksperymemt 15 z punktu 3.  To wszystko z czym chcałam się z wami podzelić.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje