Historia

Tajemniczy Mężczyzna

GaleriaHorroru 0 3 lata temu 393 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Witam. Chciałem wam opowiedzieć moją historię, ostatnio normalnie jak co dzień moja mam jechała do pracy i wracała o 17:30

Ja zostałem w domu, Po 2 godzinach ktoś zapukał do moich drzwi podszedłem wyjrzałem przez judasz i zobaczyłem listonosza nie otworzyłem mu ponieważ mama zawsze mi powtarzała nie otwieraj nie znajomym *mam 10 lat* więc nie otworzyłem olałem sprawę i poszedłem do kompa pograć sobie po 8 godzinach mama musiała jeszcze zostać w pracy do 19:30 więc ja sobie włączyłem film oglądałem śmiałem się ale po 5 minutach od położenia się znowu ktoś zapukał podszedłem a tam stał dziwny mężczyzna stał nieruchomo i mówił coś do siebie niekoniecznie wiem co ale słyszałem to "kazał muszę muszę wejdę bo inaczej ,, i odszedł jakby nigdy nic wystraszyłem się i zadzwoniłem do mamy i powiedziałem to wszystko mama już jechała do domu i powiedziała że zadzwoni do sąsiada aby sprawdził to, sąsiad wyszedł i nikogo nie było na szczęście mama przyjechała, opowiedziałem jej jeszcze raz to i od teraz mama załatwiła mi opiekunkę więc nic mi nie grozi :) Do dziś pamiętam tą historię i boje się jak ktoś puka do mych drzwi.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje