Historia

Peppa zaginiony odcinek

lepek 2 3 lata temu 8 946 odsłon Czas czytania: ~1 minuta
Jestem wielkim fanem Świnki Peppy emitowaną na MiniMini+ lecz to co dzisiaj się wydarzyło już nie jestem!
Oglądając My Little Pony pojawił się napis "Następny odcinek będzie o Śwince Peppie, którego nie było!" zaciekawiłem się i włączyłem film i się zaczął. Odcinek nazywał się "Świnka Peppa ; Śmierć Suzy Owcy!" zdziwiłem się dlatego ze plik był exe. Bajka zaczęła się normalnie lecz Peppa nie miała twarzy!
Swinka bez twarzy
Zignorowałem to, lecz Peppa cały czas tak wyglądała. Rodzice i Jacek mieli czarne oczy.
Peppo i Jacku, możecie się pobawić na dworze?". Grobowa cisza.
Jacek zaczął płakać i przytulił Tatę Świnkę. Peppa stała nieruchomo. W końcu się ruszyła i wyszli z mamą na dwór. Ale mama była smutna i nie miała oka a Jacek w następnej scenie nie miał ust, tylko oko mamy z których była krew! Kiedy Mama i Jacek krzyczeli z bólu, Peppa stała jak kamień. Migające tło które było dniem i nocą. W końcu Peppa się ruszyla a postacie stanęły bez ruchu. Peppa chciała coś powiedzieć, przez brak twarzy, słychać było jęki i stęki. Postacie patrzyły na Peppę z przerażeniem. Peppa poszła na przód, przechodziła przez dom a postacie stały w momentach jakie były. Peppa zatrzymała czas czarami które wypowiedziała! Peppa wzięła noż. Suzy Owca odebrała telefon, lecz usłyszała ciszę.
Peppa
Drzwi otworzyły się same a Suzy się przeraziła. W cieniu zobaczyła cień jej najlepszej przyjaciółki trzymającej noż i napadła na Suzy Owcę. Rodzice Suzy przyszli do pokoju lecz zostali natychmiast rozcięci na bekon które zjadła Peppa. Suzy wyskoczyła przez okno i spadła na ziemię, powodując niesamowite obrażenia.
Suzy o ostatnich siłach pukała do wszystkich domów, lecz nikt nie otwierał. Pod ostatnim domem, który również nie otworzył się, Suzy usłyszała oddech z nosa to byla Peppa. Odwrócona piosenka nie pomagała przy scenie Peppy pochodzącej do Suzy Owcy. Gdy Peppa wzięła zamach, pojawiły się napisy końcowe, lecz w tle nie było słychać chrumkania Peppy.
Wylączyłem telewizor gdy ktoś zapukał do drzwi mimo że nikogo się nie spodziewałem. Na podłodze zobaczyłem list.
"WITAJ JESTEŚMY SąSiADAMI!. Spojrzałem przed siebie.
To był dom Peppy.
Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

chujowe
Odpowiedz
Twoja mama
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Czas czytania: ~poniżej minuty Wyświetlenia: 633

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje