Historia

ZAGINIONY BRACISZEK I MY W NIEWOLI, część 1

vivien 45 6 11 lat temu 8 519 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Usłyszałam strzał. To stało się tak szybko. Ktoś krzyknął "Idioci, macie ją złapać!" Nie mam już siły. Nie mam siły, aby dalej uciekać. W myślach przywołuję twarz mojego braciszka. Zabrali go nam kiedy tylko się urodził. Zabrali bo był inny. Był człowiekiem.

- Jak ci na imię żeńska istoto?- ze snu wyrwał mnie głos magistra.

- Aria, proszę pana- odpowiedziałam.

"Uśpili mnie i przywieźli do magistratu" pomyślałam. Jestem istotą. Mieszkam z rodzicami w obozie, w centrum miasta ludzi. My istoty możemy raz na dwa tygodnie wychodzić z obozu. Ludzie straszą nami swoje dzieci "Zachowuj się bo istota przyjdzie", "Słuchaj rodziców bo istota patrzy". Od ludzi różni nas kolor źrenic- mamy fioletowe oraz szpiczaste uszy.

-Co robiłaś na naszym terenie? Termin wychodzenia z obozu jest dopiero za tydzień.

-Chciałam znaleźć brata. Zgubił się- skłamałam. Wcale się nie zgubił. Zabrali go nam.

Wychodzenie z obozu a później ucieczka przed strażnikami były moim planem. Wiedziałam że zabiorą mnie do magistratu. Jeśli wsadzą mnie do celi na całą noc, ucieknę i włamię się do ich komputera, do danych rodzin. Nie będzie to łatwe,ale zrobię wszystko, aby dowiedzieć się u których ludzi jest mój brat. O ile zostawili go przy życiu. Zabrali go nam 4 lata temu. Pewnie wmówili mu, że ludzie są jego prawdziwymi rodzicami. Dopiero teraz mogę przystąpić do poszukiwań. Wcześniej nie mogłam bo stosunki ludzi i istot nie były najlepsze. Kiedyś, aby ukarać istotę ranili w rękę albo w szyję. Czasem trafiali w tętnicę, wtedy karany pływał we własnej krwi i nie miał szans na przeżycie. Teraz jest już lepiej.

- Do celi z nią- magister zawołał strażnika.

Wyprowadzili mnie. Szłam długim korytarzem. Wiem, że dane ludzi są na komputerze u sekretarza. Gdy mnie prowadzili rozglądałam się. Gabinet sekretarza był 5 minut drogi od celi do której mnie wsadzili. Zapamiętałam drogę.

Linki do kolejnych części znajdziecie w profilu: http://straszne-historie.pl/profil/338

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Bardzo fajne! Super sie czyta, moglabym przeczytac Twoja ksiazke :) WIĘCEJ! !!
Odpowiedz
ciekawe :)
Odpowiedz
niezwykłe, super się czyta
Odpowiedz
Część 2 opowiadania: http://straszne-historie.pl/story/2248 Część 3 opowiadania: http://straszne-historie.pl/story/2361
Odpowiedz
Zapowiada się ciekawie
Odpowiedz
muszę przyznać, że całkiem niegłupie, szkoda, że krótkie. Rozwiń historię, fajnie piszesz, zapowiada się ciekawa hstoria
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje