Historia

Death Notes #1 (part 1)

muru00 1 11 lat temu 1 323 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Sprawdzaliście kiedyś strych z ciekawości? Jest tam wiele starych książek jakieś kuferki i inne duperelki. Ale jedna rzecz mnie zaciekawiła. Był to notes który zwał się DeathNotes (pol. Notes Śmierci). Gdy go znalazłem myślałem że to są jakieś żarty. Spojrzałem w tył była tam instrukcja: Wpisujesz imię i nazwisko osoby która ma zginąć oraz powód śmierci. Ginie ona po 40 sek od wpisania powodu. Musisz patrzeć się na tą osobę żeby nie była pomylona z inna o takim samym imieniu i nazwisku. Jeżeli nie wpiszesz powodu ta osoba umiera na zawał. Tak więc wracam do rzeczy. Nosiłem ten notes przy sobie. Zawsze byłem gotowy żeby go sprawdzić. Nadarzyła się w końcu okazja. Pewnego dnia gdy szedłem po ulicy widziałem jak facet szturcha jakąś dziewczynę. Chyba chciał ją zgwałcić. Słyszałem jak jego kolega mówił do niego Zbychu Widowski lecimy z tą panienką. Wpisałem jego imię i nazwisko a jako powód potrącenie przez samochód. Ta dziewczyna ona... wyrwała się mu i zaczęła uciekać. Facet pobiegł za nią i wtedy właśnie wtedy samochód go potrącił... Nie wierzyłem własnym oczom. Sieknął go jak nie z tej ziemi. Ten facet po prostu odleciał tak że jego zwłoki nie zostały znalezione. Jednak ten notes działa. Miałem tylko taką nadzieję :)

CDN

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Ktoś tu myśli, ze społeczność internetowa nie zna Death Note'a, taki plagiacik nie przejdzie przykro mi
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje