Historia

Cień

muru00 0 11 lat temu 1 075 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Była jesień 1946 roku. Rok po wojnie. Jak wiadomo każdy miał jakąś broń pod ręką. I tu w tej małej mieścinie Middle Born wydarzyła się ciekawa historia. Żona pokłóciła się z mężem i go zabiła. Od tamtej pory powstała legenda iż jej mąż szuka zemsty. Co tydzień w środę ludzie w lesie widzieli dziwny cień. Na początku myśleli iż to po prostu jakieś zwierzęta. Ale po miesiącu robiło się to dziwne...

Podejrzana sytuacja zaciekawiła miejscowego szeryfa Jeff'a Smith'a. Chciał się przyjrzeć tej sprawie z bliska. Wziął ze sobą karabin i ruszył do lasu. Niestety nigdy z niego nie wrócił. Jego zwłoki znaleziono wiszące na drzewie. Cóż w mieścinie wiało grozą nikt nie wiedział co TO jest. Każdy miał nadzieję że TO zniknie. Najdziwniejsze było że "cień" nie atakował nikogo kto nie wkraczał na jego teren. Do czasu...

Po miesiącu ta sama postać nadal się pojawiała lecz tym razem szukała zemsty. Atakowała każdego kto zbliży się do lasu. Do miasteczka został nawet sprowadzony egzorcysta żeby pozbyć się TEGO. Niestety nikomu się to nie udało spłoszyć dziwnej postaci. Każdy miał tylko nadzieję że ta postać nie wejdzie w środek miasta. I tu się mylili. Postać zbliżała się do miasta aż w końcu znalazła się na środku. W tym momencie ludzie rozpoznali iż to jest duch ich zmarłego tragicznie sąsiada. Cała mieścina zaczeła uciekać. Ale jedna osoba się go nie bała. Był to mały chłopiec imieniem Mike. Miał może sześć góra siedem lat. Jako jedyny podchodził do niego a o dziwo ta postać nic mu nie robiła. Cóż jednak ludziom nie pasował duch na środku miasta i chcieli się go pozbyć.

CDN

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje