Historia

doppelganger

Dareczek creepy 0 2 lata temu 496 odsłon Czas czytania: ~3 minuty


Natalia była zwykłą chudą 15 latką chodzącą do 3 gimnazjum miała kilka przyjaciółek niezwykle jej bliskich a wśród innych rówiesników ocenę “ kujona “ Tego dnia leżała na swoim łóżku przykryta kołdrą, oglądała na swym smartphonie Facebooka, profile koleżanek oraz podobającemu się jej rok starszemu chłopakowi Michałowi. W pewnym momencie z parteru dobiegł krzyk jej mamy.
- Natalia chodź na dół!
- Co się stało? - odpowiedziała
- Panowie do ciebie!
W tym czasie Natalia zeskoczyła z łóżka I szybkim krokiem podeszła do mamy która stała koło drzwi frontowych, były otwarte.
- Dzień dobry, starszy sierżant Maciej Pawłowski
- Aspirant sztabowy Jan Zabolski
- Dzień dobry, Natalia, czy coś się stało? – zapytała z drżeniem w głosie.
- Tak, pani jest tymczasowo aresztowana. - W tym momencie policjant wyjął kajdanki I zakuł Natalie
- Chwila panowie, dlaczego to robicie wy wo ogóle macie jakiś nakaz?
- Tak, mamy, oto on.
W tem jeden z funkcjonariuszy wyjął dokument zawarty na białej kartce A4, istniał na nim: podpis sędziego, I co najważniejsze powód zatrzymania, jakim był zarzut – zamordowania 4 dziewczyn w wieku od 7 do 11 lat.
- Ale ja tego nie zrobiłam! - powiedziła dziewczyna z gniewem
- No widzisz a nagranie z monitoringu coś innego – odparł policjant
W tym momencie matka poprosiła
- Panowie! Moja córka ma astme, czy moge pojechać do apteki po leki?!
Mężczyzni w zgodzie przytakneli, matka odrazy do swojej torebki spakowała portfel z niewiadomą dla innych liczbą pieniędzy po czym wybiegła z domu, kilka sekund później było słychać dźwięk odjeżdzającego samochodu.
Nastała Błoga cisza którą przerwała 15 latka
- Jaa naprawde nic nie zrobiłam – mówiła przez łzy które rozmazały jej makijaż
Ehh, każdy to mówi wiesz? A po za tym nic ci to nieda. - Odparł policjant
- Gdzie jej matka, przecież miała tyl – aspirant niedokończył
wzrok wszystkich zebranych w przedpokoju skupił się na drzwiach od piwnicy zza których wydobywał się dźwięk wolnego I spokojnego wchodzenia po schodach.
- Halo? wyjdź, policja!
Drzwi służące za wejście do piwnicy lekko się otworzył, przez szpare otwartych drzwi można było zobaczyć jedno oko o kolorze niebieskim. Policjanci nic nie mówili ( najpewniej chcieli tej osobie dać czas na wyjście I się przedstawienie ) drzwi się kompletnie otworzyły,
Krzyk Natalii rozniósł się echem po całym domu, a mężczyzni padli w osłupienie. W drzwiach stała Natalia a właściwie coś co ją przypominało.
- Japierdole – warknął przez zęby aspirant sztabowy, a nastepnie wyciągnął rękę w stronę tego czegoś I powiedział – Nie ruszaj się! Policja! - dwóch funkcjonariuszu odsuneło kliczka od swoich kabur I wyjeli pistolety.
Postać powoli zaczeła iść w ich I Natalii stronę, Natalia schowała głowę między kolana.
- Jeszcze kilka kroków a zaczniemy strzelać! - wrzasneli równocześnie stróże prawa.
Jednak pomimo rozkazów tajemnicza dziewczyna szła dalej w ich kierunku.
Natalia podniosła głowę I zobaczyła jak faceci kierują broń w kierunku jej ( podobizny )
Rozległy się strzały, Natalia wraz z każdym wystrzałem zamykała powieki oraz czuła dzwonienie w uszach, usłyszała krzyk gliniarzy, mocna zamkneła oczy, miedzy krzykami mordowanych przeplatały się: jęki, bulgotanie. Otworzyła oczy I zobaczyła widok który do końca życia będzie ją prześladował ciała funkcjonariuszy były okaleczone, jeden miał wyprote obie tetnice szyjne a drugi rozciętą klatke piersiową. Przyszła oprawczyni Natalii podeszła do niej.
- Kimmm? Jesssteś – zapytała szlochająca Natalia
Postać nic jej nie odpowiedziała zamiast tego wzieła dopiero przed chwilą przywleczoną siekierę uniosła ją w górę I wbiła ją w czaszkę Natalii.
“ Dzień dobry, Piotr Żelazny z tej strony I witam państwa w Polsat News, zaczynamy od szokującej zbrodni dokonanej w Krakowie, otóż na ulicy Lwowskiej 14 dokonano zabójstwa 15 letniej uczennicy gimnazjum nr 12 w Krakowie oraz 2 funkcjonariuszy policji miejskiej: Aspiranta sztabowego Jana Z. Oraz Starszego sierżanta Macieja P. na miejscu znajdują się technicy kryminalistyczni, zabezpieczający dowody które mogą się przydać w celu aresztowania sprawcy, w piwnicy feralnego domu znaleziono zakrwawioną siekierę którą najprawdopodobniej zabito 15 latke, natomiast rany które przyczyniły się do zgonu funkcjonariuszy nie były zadane narzędziami a natomiast zostały wygryzione oraz rozszarpane, w piwnicy budynku znaleziono też wybitą szybe, jak na razie ustalili technicy szyba została wybita od wewnątrz czyli przez piwnice musiał uciec sprawca, to na razie proszę państwa tyle, oczywiście w razie przełomu w śledztwie będziemy was informować, Piotr Żelazny, Polsat News, dowidzenia”
Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje