Historia

Wypadek samochodowy

scaryguy 13 11 lat temu 12 194 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Pewnego popołudnia, para podróżująca samochodem ujrzała w pewnej odległości od siebie kobietę stojącą na środku drogi i machającą gwałtownie.

Żona powiedziała swojemu mężowi żeby nie zatrzymywał się, ponieważ to może być niebezpieczne, ale on zdecydował zwolnić, ale się nie zatrzymywać, gdyż nie był pewien tego, co może się stać albo czy ktoś może zostać ranny. Kiedy się zbliżyli zauważyli, że kobieta ma pełno ran i siniaków na twarzy oraz rękach. Wtedy postanowili się zatrzymać i zobaczyć, czy mogą jej jakoś pomóc.

Ranna kobieta zaczęła ich błagać o pomoc opowiadając, że miała wypadek samochodowy i jej mąż oraz nowo narodzony syn wciąż są w samochodzie w głębokim rowie. Powiedziała im także, że jej mąż jest już martwy, jednak wyglądało na to, że dziecko wciąż żyje.

Mężczyzna zdecydował zejść na dół żeby uratować dziecko i poprosił ranną, żeby została z jego żoną w ich samochodzie. Kiedy zszedł na dół zauważył dwoje ludzi na przednich siedzeniach, lecz nie zwrócił na nich zbytniej uwagi i szybko wyciągnął dziecko, po czym wraz z nim wyszedł na górę do jego matki. Kiedy już wdrapał się na górę, nie mógł nigdzie dostrzec matki dziecka, więc zapytał żony, gdzie ona poszła. Usłyszał, że tamta kobieta zeszła za nim do rozbitego samochodu.

Kiedy mąż zszedł z powrotem, żeby jej poszukać, przyjrzał się dokładnie parze na przednich siedzeniach. Na jednym z miejsc znajdowała się kobieta, która ich tam sprowadziła.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Nie było to straszne, ale po przeczytaniu tego miałam dziwną rozkminę. ;d
Odpowiedz
Milutkie :D
Odpowiedz
Jaaaa, śliczne <3
Odpowiedz
bezsesu
Odpowiedz
scaryguy robisz najlepsze creepypasty
Odpowiedz
Kiedyś jechała znajoma mojej bratowej przez las i widziała rozbity zamochód i pojechała dalej a potem ujrzała kobietę która jej powiedziała żeby się wróciła bo w samochodzie znajduje jest żywe dziecko.. wróciła się i naprawdę tam było..
Odpowiedz
o co w ty chodzi?
Odpowiedz
Duch matki doprowadził bohatera do żyjącego dziecka w samochodzie.
Odpowiedz
Może i nie straszne ale podoba mi się
Odpowiedz
matka to jednak naprawdę niesamowity dar
Odpowiedz
Ale nie straszne
Odpowiedz
Nom
Odpowiedz
Smutne :(
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje