Film

Rodzina Dziwaków

nathanjones0930 0 2 lata temu 405 odsłon Czas czytania: ~6 minut

To autorska Creepypasta, która rozpoczyna serię na moim kanale. Zapraszam do oglądania. Wersja tekstowa pod filmem.

Creepypasta, ze względu na obecność opisów stosunków seksualnych, przeznaczona jedynie dla osób powyżej 16 roku życia. Tak czy inaczej, czytacie na własną odpowiedzialność.

Miałem wtedy 16 lat. To działo się na początku wiosny, to był chyba piątek. Wróciłem do domu i tak jak każdego dnia - zjadłem obiad i zacząłem odrabiać lekcje. Następnie przez kilka godzin grałem na komputerze, tak gdzieś do godziny 20:00. Tak jak zawsze, zacząłem oglądać debilne filmiki na Youtube. Wiecie, jakieś memy, wpadki itp. Trwało to do godziny 21:00.

Moja mama zagoniła mnie, abym się umył. Po kąpieli wróciłem do pokoju, ubrałem się w piżamy i byłem gotów do spania. Jeszcze tylko jeden element wieczornego rytuału - pornografia.

Jak każdy nastolatek masturbowałem się dosyć często. Każdy to chyba przechodził i nie jest to nic nadzwyczajnego, więc nie muszę się wstydzić, kiedy to piszę. Każdego dnia wieczorem, około godziny 22:00, kiedy rodzice szli spać, ja przygotowywałem się do przeglądania internetu w poszukiwaniu różnych filmów, aby się zwyczajnie odprężyć i zrelaksować. Obejrzałem już praktycznie każdy rodzaj jaki istnieje, dlatego po jakimś czasie to co znajdowałem zaczynało mnie nudzić i zacząłem sięgać po inne, mniej popularne rzeczy. Tamtego dnia nie znalazłem nic ciekawego. I wtedy mnie olśniło.

Otworzyłem tryb Incognito w przeglądarce i wpisałem adres strony z wiadomymi filmami. Nie powiem wam, na jakiej stronie znalazłem film, o którym zaraz wam napiszę, bo nie chcę, abyście przeszli to samo co ja. Niech to będzie przestroga dla tych, którzy szukają wrażeń. Mogę jedynie napisać, że nie jest to żaden popularny serwis. Następnie wpisałem na tej stronie w pole wyszukiwania następującą frazę:

"Family Rough Orgy"

Nie przetłumaczę wam tego, możecie wrzucić sobie do tłumacza Google i sami sobie sprawdzicie. Zapytacie - czy nie oglądałem już czegoś takiego? Wiecie, zazwyczaj jak szukałem jakichś filmów, to wpisywałem "Stepmom and stepson", "Stepdaughter and stepdad" lub słynna już "Stepująca siostra". Nigdy jeszcze nie wpadł mi do głowy pomysł, aby obejrzeć film z udziałem CAŁEJ rodziny.

Oczywiście moim oczom ukazały się filmy z całymi "rodzinami". Większość tych filmów było w dobrej jakości, niektóre nawet w Full HD. Aha, no i wiecie, wszystkie były jedynie czyjąś fantazją. Każdy wie, że występują tam aktorzy, którzy nie są ze sobą w żaden sposób spokrewnieni. Znudzony zacząłem scrollować cały czas w dół, zmieniając co chwilę stronę na kolejną. I w pewnym momencie natknąłem się na to... Coś.

Wyglądało to na jakiś film nakręcony w latach 90. Początkowo mocno się zdziwiłem, ale po chwili uznałem, że w sumie lubię filmy w stylu Vintage. Może to będzie coś fajnego? Może to jakiś amatorski film nagrany przez studentów?

Odpaliłem go.

Film wyglądał, jakby był bardzo stary, tak jakby zgrano go z kasety VHS. Moim oczom ukazała się karta tytułowa. "FREAK FAMILY". Tylko tyle. Nie ma autora ani nic innego. Nie było tam również standardowego tekstu, że: "Osoby uczestniczące w filmie nie są ze sobą spokrewnione i nie zachęcamy do takich praktyk. Wydarzenia przedstawione na filmie są jedynie fantazją". Taki tekst zazwyczaj pojawia się w tego typu filmach. Ale nie tutaj. Nie zdziwiło mnie to za bardzo. W końcu... To tylko porno, prawda?

Zaczęło się od kilku ujęć domu. Nie był to taki ładny dom, jaki widzi się w innych filmach. Ten dom był brudny i podniszczony. Wokół tego domu było ogrodzenie, a na podwórku pełno śmieci. Podwórko było również zarośnięte, pełno było tam krzaczorów, a trawa była bardzo wysoka, jakby nikt jej nie przycinał przez co najmniej rok. Zdążyłem zauważyć wszystkie te szczegóły, bo ujęcie tego domu trwało dosyć długo. Dziwne, prawda? Cóż, nie zniechęciło mnie to do oglądania i cały czas patrzyłem, bo byłem ciekawy, co to będzie.

Nagle trafiliśmy do środka tego domu. Było tam brudno i nieprzyjemnie. Czułem się niekomfortowo. Tak jakbym oglądał jakiś horror. Ale oglądałem dalej. Czułem się, jakbym był sparaliżowany.

Kamera ukazała rodzinę siedzącą na kanapie. Tak jak zawsze były tam dorosłe osoby, które udawały matki, ojców, braci, siostry, babcie, dziadków. Było tam dużo osób, chyba kilkanaście. Był tylko jeden, mały szczegół...

Wszyscy patrzyli się prosto w kamerę i byli cicho.

Czułem się bardzo dziwnie. Jedyne co robili, to patrzyli się. Nie wiem, czy oddychali. Pomyślałem sobie: "No niech zacznie się akcja!"

Za moment siedzący najniżej (podejrzewam, że brat i siostra), zaczęli się całować. "No w końcu!" pomyślałem.

Całowali się, ale tak jakby byli do tego zmuszeni. Wyglądało to trochę, jakby... Ktoś przyciskał do siebie dwa trupy. Dotykali się ustami, ale nie robili nic innego. Na nagraniu zrobiło się nagle ciemno.

Pojawiła się kolejna scena. Przedstawiała mężczyznę ubranego w koszulę, dokładniej obszar od krocza do stóp. Pomyślałem sobie: "No, teraz się zacznie, ciekawie z kim to zrobi!". Kamera zaczęła powoli przesuwać się do góry, ujawniając tors tego mężczyzny, a następnie jego twarz. Jego głowa była... lekko zdeformowana. Nie miał również oczu. Ciarki przeszły mnie po plecach, gdy on patrzył w kamerę. Znowu cięcie.

Kamera była za kobietą. Miała blond włosy i czerwony sweter. Miała też rozłożone nogi. Widać było tylko tył głowy kobiety. Z przodu ktoś do niej podszedł.

Nagle ujęcie pokazywało krocze kobiety. Jeśli myślicie, że ukazała mi się... Pochwa, to się mylicie. Zamiast pochwy miała w kroczu wielką, zielono żółtą narośl, która miała w sobie masę dziur. Wyglądało to trochę jak te obrazki, które straszą ludzi cierpiących na trypofobię. Za moment kamera zbliżyła się do twarzy kobiety... Była straszna. Miała wielkie, czerwone usta i dziwne oczy. Po chwili ktoś podszedł do tej kobiety. To był ten sam mężczyzna ze zdeformowaną głową, który pojawił się wcześniej. Ukląkł przy niej i zaczął... Lizać tą narośl i wkładać język do dziur, które w niej były. Myślałem, że się zaraz porzygam... Mimo to dalej patrzyłem, zupełnie jakbym był w jakimś transie.

Kolejne ujęcie ukazywało już gołego mężczyznę, który nie miał nic pomiędzy nogami... Kompletnie nic. Jego głowa była okrągła i bardzo duża, miał jeszcze dziwne, podłóżne oczy. W miejscu uszu miał duże dziury. Podszedł do niego za chwilę stary mężczyzna (chyba dziadek) i zaczął... Wkładać swój narząd płciowy do "uszu" tego... czegoś. Obaj zaczęli stękać. Wydawało mi się, że się męczyli... Próbowałem zamknąć oczy i sięgnąć po myszkę, ale nie dawałem rady... Coś nadal sprawiało, że nie mogłem się od tego oderwać...

To co się działo później było okropne. To nie był już seks, to były jakieś dzikie tortury. Rozrywanie odbytu, krew tryskająca z pochwy, wsadzanie rąk do gardła... W pewnym momencie pojawiało się nawet podduszanie "córki" przez kilku mężczyzn z "rodziny", którzy ją gwałcili. Córka miała... Jedno oko prawie na czole i nie miała nosa. Spojrzałem tylko na czas... Film trwał 1 godzinę i 30 minut. Byłem dopiero na 30 minucie...

Od oglądania tego miałem wodę w mózgu. Nie mogłem pojąć, jak ktoś może robić coś takiego. Zmuszano ludzi z jakimiś chorobami do seksu. Niektórzy z nich byli całkowicie zdeformowani.

Był tam też moment, w którym zamykano kobietę w jakiejś... Folii próżniowej, czy coś w tym rodzaju.

Dopiero moment, w którym kobieta zaczęła wkładać sobie karaluchy między palce u stopy, a następnie wkładać stopę z tymi robakami do odbytu innej kobiety sprawiła, że zacząłem płakać. Coś we mnie pękło. Mimo paraliżu, który ogarnął całe moje ciało, udało mi się podnieść rękę i powoli przesunąć ją w kierunku myszki. Przesunąłem kursor najszybciej jak się da na pomniejszenie filmu i skierowałem go na przycisk wyjścia z okna przeglądarki.

Jeszcze zanim okno się zamknęło, zobaczyłem na filmie, jak kilku mężczyzn próbowało wsadzić kobiecie do odbytu... ogromne, czarne dildo. Sekundę przed zamknięciem przeglądarki zdążyłem jeszcze zauważyć, jak odbyt kobiety zaczął krwawić i powoli rozrywał się u góry i u dołu... Dobrze, że to wyłączyłem, zanim zaczęły się dużo gorsze rzeczy.

Patrzyłem się w pulpit na moim monitorze przez kilkanaście minut. Zastanawiałem się, co ja właśnie obejrzałem? Czy to był żart? Czy to się stało naprawdę? Przecież ludzie by zginęli po czymś takim, albo skończyli mocno zranieni na całym ciele. Kto by na coś takiego pozwolił?

Wyłączyłem komputer. Po wstaniu z fotela dalej się trząsłem i chwiejnym krokiem doszedłem do łóżka. Położyłem się i spróbowałem zasnąć, ale nie dałem rady. Dopiero o 04:00 w nocy zasnąłem, ale chyba ze zmęczenia. Przyśniło mi się, że lizałem narośl tamtej kobiety... Obudziłem się z krzykiem. Mama wbiegła do pokoju i zapytała się: "Co się stało?". Odpowiedziałem, że nic takiego. Nie mogłem się przecież przyznać, co obejrzałem.

Od tamtego czasu musiałem już z tym żyć. Za każdym razem jak widziałem jakiś film pornograficzny, to widziałem przed oczami sceny z "FREAK FAMILY". Ostrzegam was, NIGDY nie szukajcie mocnych wrażeń.


Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje