Historia

Horror

kata 0 11 lat temu 1 177 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Był chłodny, deszczowy wieczór. Rodzice Kasi wybrali się na imprezkę do znajomych, zostawiając dziewczynę samą w domu na całą noc. Gdy rodzice poszli, dziewczyna szybko zadzwoniła po koleżanki, gdyż postanowiły sobie zrobić wieczorek horrorów. Kasia zaczeła przygotowywać popcorn. Podeszła do okna by wyjrzeć czy koleżanki idą lecz nikogo nie było na ulicy, oprócz jakiegoś pana w czarnym płaszczu, który przechodził sobie po jej ulicy. Włączyła sobie TV, właśnie w wiadomościach podawali o seryjnym mordercy, włamywającym się do domóm… Oglądanie wiadomości przerwał Kasi jakiś dziwny dzwięk dobiegający z kuchni!

Dziewczyna przestraszyła się, ale postanowiła, że sprawdzi co to. Okazało się, że to był tylko popcorn, który zaczoł strzelać… Gdy skończyła robić popcorn, poszła do pokoju oglądać dalej TV. Ku jej zdziwieniu było otwarte okno, a na podłodze w pobliżu okna były ślady błota. Kasia zaczeła się bać. Ze strachu zaczeły jej przychodzić do głowy różne głupie rzeczy. W TV podawano wiadomość z ostatniej chwili. Ktoś widział mordercę w pobliżu ulicy na której mieszkała Kasia! Dziewczyna mało myśląc złapała za słuchawkę telefonu, już wykręcała numer, gdy drzwi wejściowe same się otworzyły. Kasia zaczeła płakać, odłożyła słuchawkę i poszła je zamknąć! Gdy się odkręciła zobaczyła za sobą wysokiego mężczyznę, w ciemnym płaszczu, a jedno z jego oczu było przekrwawione. W prawej ręce trzymał nóż, którym dzgnął trzy razy Kasię w brzuch, następnie podcioł jej gardło! Gdy na następny dzień rodzice dziewczynki wrócili do domu nikogo nie było, ale w łazience słyszeli nie dokręcony kran, z którego kapała woda. Matka dziewczynki poszła go zakręcić… Nagle zaczeła krzyczeć! Ojciec Kasi szybko wbiegł do łazienki. Zwłoki dziewczynki leżały w wannie, a na żyrandolu były powieszone jej flaki.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje