Historia

THE RAINMAN

białadama 17 11 lat temu 9 605 odsłon Czas czytania: ~3 minuty

Słyszałeś legendę o RainManie ? Nie ? To posłuchaj ... RainMan to zjawa która pojawia się w czasie ulewnego deszczu, tylko i wyłącznie w nocy przy delikatnej mgle. Ci którzy przeżyli spotkanie z nim są leczeni przez najlepszych lekarzy. Większość terapii które stosują lekarze nie działają, a tylko pogarszają traumę. Jedną z ofiar był mój bliski przyjaciel, jednak on był silniejszy od innych i wygrał z RainManem. Opowiedział mi wszystko, twierdził że to gra. Ta zjawa testuje twoją wytrzymałość i odporność psychiczną. Tak się składa że znam zasady tej gry, i chce Tobie je przedstawić, ale uważaj próbujesz tego na własną odpowiedzialność, to co stanie się po spotkaniu zjawy mnie nie interesuje... Tak jak już powiedziałem, robisz to z własnej nieprzymuszonej woli. Po pierwsze jeśli chcesz spotkać RainMana musisz być silny psychicznie, mieć silną wole, i być pewnym siebie. A więc, wyjdź z domu w godzinach 2-4 w nocy, dodatkowym warunkiem jest to że musi padać (może nawet tylko kropić, ważne aby z chmur padały krople deszczu.) Udaj się w miejsce z dala od Twojego miejsca zamieszkania domu czy mieszkania, najlepiej jakaś leśna ścieżka, chodzi o to żeby droga po której idziesz nie była w ogóle oświetlona. Jedynym źródłem światła może być latarka ewentualnie komórka. Nie może być przy Tobie drugiej osoby bo w takim przypadku zjawa się nie pojawi. W dłoni trzymaj pewnie źródło Twojego światła, rozluźnij się. Zastanów się czy na pewno tego chcesz. Jeśli nie - zawróć do domu i szybko połóż się spać. Zapomnij o tym dniu i nigdy więcej nie próbuj się z nim spotkać ( jest na Ciebie rozgniewany, stchórzyłeś.) Jeśli jednak dobre samopoczucie Ci dopisuje i postanowisz go spotkać - idź dalej drogą i oświetlaj ją sobie. Deszcze powinien zacząć padać coraz bardziej. Bądź spokojny i nie trać głowy, już podjąłeś decyzje i nie możesz się teraz wycofać. Idź przed siebie, po dłuższej chwili wędrówki powinieneś natrafić na kałuże. Tak ... Właśnie tak, to już tutaj. Zamknij oczy, policz do 10, oddychaj powoli, gdy już policzysz do 10, otwórz oczy i popatrz w kałuże. W tym momencie usłyszysz grzmot i zobaczysz błysk, za sobą ujrzysz ciemna postać, będzie wysoka a na głowie będzie miała kaptur, nie będziesz miał czasu na to aby jej się dokładnie przyjrzeć. W tym momencie zaczyna się gra, ruszaj ! Ruszaj przed siebie, nie śpiesz się, idź wolno, nie możesz się denerwować ! Po kilku krokach usłyszysz że ruszył on za Tobą, zaczęło się. Zmierzaj dalej powoli, ale pod żadnym pozorem nie oglądaj się za siebie ! Nawet nie zerkaj, nie możesz, jeśli to zrobisz przegrasz. Na wysokości kostek pojawi się delikatna mgła. Nie będziesz widział swoich stóp. Zmierzaj dalej, latarką oświetlaj sobie drogę. Nie patrz za siebie ! Wiatr może wiać mocniej a deszcze padać jeszcze silniej. Krople tego deszczu będą wydawały się twardsze i cięższe, jak kamienie. Musisz wytrzymać. Możesz spojrzeć w niebo, nie zobaczysz gwiazd ani księżyca. Ciemne chmury przykryją ciała niebieskie. Chmury nie będą granatowe lecz czarne ... Idź dalej głosy w głowie, krzyki, jęki. Wszystko będzie mówiło Ci abyś spojrzał za siebie, lecz nie rób tego, to będzie największy błąd w Twoim życiu. RainMan będzie się z Ciebie śmiał, będzie się uśmiechał za Twoimi plecami. Jego głos jest jak ... sam nie wiem do czego to porównać. Nie przejmuj się nim i idź dalej, będzie cholernie grzmiało. Nagle z pod Twoich stóp zniknie mgła. Tak, jesteś już blisko. Wasze kroki będą zsynchronizowane. Jego kroki będą bardzo ciężkie. Już niedługo, musisz wytrzymać. Szukaj na ziemi kolejnej kałuży, on będzie Cie śledził. Gdy zobaczysz ją w oddali, pobiegnij ile sił w nogach. Szybko stań w niej, zamknij oczy i policz do 10. Otwórz oczy i powiedz na głos "Parta" co po łacińsku znaczy "wygrałem". Pamiętaj aby stać w kałuży. Teraz możesz spokojnie się obrócić. Ujrzysz RainMana, ściągnie on kaptur. Twarz, jeśli to w ogóle można nazwać twarzą. Będzie zmasakrowana, uśmiechnie się i powie : "Vincere, Ave. Paene neminem non pervenit, nisi feceris. Te sunt unica." Co oznacza : "Wygrałeś, bądź pozdrowiony. Prawie nikt tego nie dokonał ale Ty to zrobiłeś. Jesteś wyjątkowy." Po czym rozpłynie się w powietrzu, chmury znikną a zza horyzontu wyjdzie słońce. Będzie to piękny wschód słońca, tych słów i tego przeżycia nie zapomnisz do końca życia. Wróć do domu, Twoja dusza będzie uradowana a Ty jeszcze silniejszy. Nie martw się już o swoje zdrowie psychiczne, nigdy nie popadniesz w depresje. Jeśli chodzi o choroby, żadna Ci już nie zagrozi. Twoje sny będą czyste i nie będą śniły Ci się już koszmary. To nagroda za to że się odważyłeś, jeśli Ci się udało - gratuluje Ci jesteś wyjątkowy.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Fasnyjonca :D
Odpowiedz
Szkoda, że to naprawdę nie istnieje. Ale dziwi mnie to, że w prawie każdej piosence Rihanny bądź Eminema, jak i też innych gwiazd, jest nawiązanie właśnie do "RainMan'a", bądź ulewnego deszczu.
Odpowiedz
Przykłady?
Odpowiedz
Mnie sie to skojarzyło z piosenka Geri Halliwell :)
Odpowiedz
jusz wierze
Odpowiedz
Miło się czyta i sensowne 9/10
Odpowiedz
Spróbowałam jutro to zrobić o 3.00 obudziłam się o 3.12 Wyszłam bałam się weszłam w kałuże policzyłam do 10 i też oddychałam wolno... Nie uwieżycie mi... prawda zobaczyłam mgłę pod nogami szedłam powoli... i tak dalej szedłam zauważyłam kałuże pobiegłam najszybciej jak potrafie wszedłam w kałuże policzyłąm do 10... PRAWDA TROCHE SIĘ BAŁAM ale powiedziałam "Parta" ona też coś tam bękotała coś zdjeła kaptur jej twarz była cała zmasakrowana poszedłam do domu od tamtej pory przypominam jak było fajnie a zarazem strasznie.
Odpowiedz
Szedłam?
Odpowiedz
Chętnie spróbuje.
Odpowiedz
Trzeba będzie spróbowac :-)
Odpowiedz
Spróbuje 10/10 c( *:
Odpowiedz
hahahahah ale szit xD
Odpowiedz
Ahm..
Odpowiedz
Faaaaaaaaaaajne, jest tylko dużo błędów, które mnie irytowały. Ale ogólnie suuuuuuuuuupeeeeeeeeer
Odpowiedz
Bosko, wiem co zrobie w następną ulewną noc :)
Odpowiedz
sympatycznie :)
Odpowiedz
Ojej, jakie to miłe :)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje