Historia

Misfortune.gb

białadama 10 11 lat temu 11 681 odsłon Czas czytania: ~3 minuty

Misfortune jest tajemniczą grą na Game Boy'a. Ci, którzy w nią grali, twierdzą, że jest to najbardziej przerażająca gra, jaką kiedykolwiek stworzono.

Gra toczy się wokół chłopca, który spotyka złowrogą istotę, w dziwnym gotyckim budynku. Stworzenie nie podaje swojego imienia, jednak można domyślić się, że jest to diabeł. Po spotkaniu stwora pojawia się okno dialogowe z tekstem: „Istnieję w każdym elemencie rzeczywistości. Chcesz się ze mną zmierzyć?” Potem pojawia się możliwość wyboru „tak” lub „nie”. Jeśli gracz wybierze „tak”, istota odpowiada „W takim razie zacznijmy.”

http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20121203082245/creepypasta/images/5/5f/MisfortuneStill2.png

Gracz zostaje przeniesiony do serii pokoi z labiryntami, z których każdy jest wypełniony zapadniami, zamkniętymi drzwiami, kluczami i pułapkami. Celem jest przetrwanie w każdym z nich i znalezienie schodów do następnego poziomu, lub rozwiązywanie zagadek, takich jak wybranie odpowiednich drzwi. Dobrym przykładem jest poziom, w którym pokazane są cztery małe kabiny i pojawia się okno dialogowe: „Wybierz źle, a nieszczęście spadnie na twoich bliskich. Jesteś gotowy?” Jeśli gracz popełni błąd, ekran zrobi się czarny, potem pojawi się obraz demona w wyższej rozdzielczości, a poniżej tekst „Jestem tutaj Bogiem.” napisany czcionką stylizowaną na krew.

http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20121203082403/creepypasta/images/b/b6/MisfortuneStill4.png

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20121203082511/creepypasta/images/a/a9/MisfortuneStill6.png

Ci, którzy przegrali, nagle wpadali w depresję, a w kilku przypadkach popełnili samobójstwo. Inni stali się nerwowi, a jeszcze inni nawet zachorowali fizycznie. Ludzie, którzy ukończyli grę pomyślnie, nie odczuli żadnych objawów. Jeśli gracze popełnili błąd, ale szybko wyłączyli urządzenie, również nie ucierpieli. Wydaje się, że ekran kończący grę jest za to odpowiedzialny. Niektórzy zastanawiali się dlaczego niepowodzenie w grze miałoby powodować takie efekty. Odpowiedzią jest muzyka.

Muzyka w grze, mimo że ograniczona przez możliwości Game Boy'a, jest bardzo mroczna i niepokojąca. Jednak muzyka podczas ekranu kończącego grę jest szczególnie niepokojąca i nieharmonijna. Uważa się, że jest ona powodem „nieszczęścia” graczy. Składa się głównie z niskich brzęczących dźwięków i może mieć szkodliwy wpływ na mózg.

http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20121203082739/creepypasta/images/4/44/MisfortuneStill5.png

http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20121203082622/creepypasta/images/1/17/MisfortuneStill3.png

Wielu ludzi, którzy słyszeli o grze, ale w nią nie grali, byli ciekawi jak zdobyć jej kopię oraz dlaczego tak niewiele o niej wiadomo. Wygląda na to, że szukanie w Internecie nie daje rezultatów, można znaleźć jedynie nagrania dźwięku i kilka zrzutów ekranu. Niedostępna wydaje się również kopia ROM-u, nawet na stronach z takimi plikami. Jednak jeśli jesteś kolekcjonerem gier na Game Boy'a, możliwe, że już ją masz.

Jeśli przeszukałeś swoją kolekcję kartridżów na Game Boy'a i jesteś pewny, że jej nie masz, to radzę przeszukać ich zawartość. Misfortune nie zostało wydane na osobnym kartridżu. Niektórzy zauważyli, że wiele postaci i tekstur w grze zostało zapożyczonych z innych gier podobnego typu.

Kilkoro ludzi zauważyło też coś, co nie miało sensu. W niektórych grach, np. Zelda lub Pokemon, odkryli, że glitche, a czasem konkretne sekwencje zdarzeń i wyborów przenosiły ich do Misfortune.

Niestety, niewiele wiadomo o tym, gdzie gra jest ukryta. Powodem jest niewielka liczba osób mających kontakt z grą. Jednak niech cię to nie zniechęci. Jeśli dobrze poszukasz, możesz coś znaleźć. Ale nie spodziewaj się natychmiastowych efektów. Jedyną pewną informacją jest to, że Misfortune jest ukryte w ROM-ach oraz na kartridżach. Nie jest potwierdzona liczba gier zawierających Misfortune, ale znamy kilka z nich:



Legend of Zelda: Link’s Awakening

 Pokemon Red

 Spud’s Adventure

 Puchi Carat

 Atelier Marie

Pozostaje jedno pytanie: dlaczego Misfortune zostało ukryte (czasami w grach, które nie mają z nią nic wspólnego). Krążą plotki, że z powodu niepokojącego charakteru gry oraz „klątwy” dotykającej ludzi, którzy ją przegrali, nie zezwolono na jej wydanie i z tego powodu Nintendo ukryło ją w innych tytułach. Jednak wydaje się to mało prawdopodobne z powodu ich rygorystycznych zasad na temat tego, co jest dopuszczalne, a co nie. Niemożliwe, żeby pozwolili na umieszczenie takiej gry w popularnych pozycjach w tajemnicy.

Mimo, że nie wiadomo jak uzyskać dostęp do gry i dlaczego się tam znalazła, przez niektórych ludzi wciąż jest uważana za najstraszniejszą jaka kiedykolwiek powstała.

Muzyka w grze:

http://www.youtube.com/watch?v=NjvTZFkrPi0

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Liczyłam na pastę o lolu i
Odpowiedz
http://misfortune-dot-gb.webs.com/game-download Oto gra :> Właśnie ściągam
Odpowiedz
Dobre,zresztą jak wszystkie historie o grach i internecie 8/10
Odpowiedz
http://www.youtube.com/watch?v=P2jXYgT8HUs
Odpowiedz
grałem w taką wyrywkę http://www.youtube.com/watch?v=6ia--BGbpj0
Odpowiedz
Mówiąc szczerze, grałem w rzeczoną grę / coś z tej gry. Pokemon Red PL rom na symulatorze gba dla androida. Nie ogarnąłem tego trochę więc wyłączyłem grę. Grałem bez muzyki :D
Odpowiedz
Fake, Misfortune to postać z gry League Of Legends (Miss Fortune) :P Ale pasta ujdzie xd
Odpowiedz
Niezłe. Pasty o grach zawsze fajne. ^^
Odpowiedz
ciekawe ale sam do konca nie jestem pewien czy to fake czy prawda chociaz chcialbym aby to byla prawda moglbym wtedy poszperac w necie i zagrac w ta gre :) interesuje mnie czy mialaby na mnie taki wplyw jak na nich chociaz watpie bo ostatnio zadnej strasznej gry nie widzialem ani zadnego strasznego horroru nie ogladalem :D
Odpowiedz
ujdzie nawet
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje