Historia

Nóż

wasil2 6 11 lat temu 1 056 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Uwaga!

Ta historia wydarzyła się naprawdę!!!

Pewnego wieczoru,gdy Ania była sama w domu ze swoją mamą, chciała ukroić sobie kawałek ciasta. Sięgnęła po nóż, położyła go na stole i poszła do łazienki.

Ania od dawna wierzyła w nadprzyrodzone moce i duchy, ale to, co zobaczyła w kuchni, gdy wracała, przeszło zupełnie jej oczekiwania! Nóż leżał w tym samym miejscu i nic się nie zmieniło! Po tej sytuacji Ania poszła leczyć się w szpitalu psychiatrycznym, gdyż ciągle myślała, co się wtedy stało... Po wyjściu z niego z nikim już nie rozmawiała.

Drogi Czytelniku!

Jeśli doczytałeś tą historię do końca, mam nadzieję, że zrozumiałeś, że nie pisałem tego na poważnie. Ta historia do połączenie kilku najgorszych tekstów, jakie przeczytałem na tej stronie. Dodałem trochę swojej wyobraźni i tak powstał "Nóż". Bardzo proszę, nie oceniajcie tego poważnie, gdyż ja tego na poważnie nie pisałem. Pamiętajcie, poczucie humoru to nie jest zła cecha!

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

TROLPASTA ._.
Odpowiedz
Poprostu padlem, miałem napisać jakie to straszne gówno i wgl, ale gdy doczytałem dopisek doszedłem do wniosku, ze to smutna prawda. Ale tak sie dzieje gdy do pisania dorywa sie gimbaza. Historia może być jako nauczka dla bezmyślnych userów :)
Odpowiedz
Yhm beznadziejne. Rozumiem, że to miała być parodia. Jednak historia nie jest śmieszna ... Ani straszna, co tak naprawde powinno być Twoim priorytetem. Nie zapominaj na jakiej stronie jesteś.
Odpowiedz
No uśmiałam się, nie ma co. Epickie :D
Odpowiedz
Mistrzowskie ;]
Odpowiedz
Niestety nie zrobiłeś mnóstwa błędów ortograficznych więc ta historia się tutaj nie nadaje haha ;D Poza tym historia boska, świetna parodia wrzucanych tutaj gniotów (bez urazy dla naprawdę dobrych tekstów które są niestety w mniejszości)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje