Historia

Wyobraź sobie, że...

scaryguy 10 10 lat temu 8 234 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Wyobraź sobie, ze jak co wieczór kładziesz się do łóżka. Gasisz światło w pokoju. Odwracasz się w stronę ściany, okrywasz się szczelnie kołdra i wtulasz głowę w poduszki. Jesteś przekonany, ze lada moment zaśniesz... Jednak sen nie nadchodzi w wyczekiwanym momencie. Uświadamiasz sobie, że jest Ci niewygodnie, odwracasz się na drugi bok. Słyszysz stukanie w okno. Po plecach przechodzą Cię ciarki, jednak wstajesz z łóżka. Podchodzisz powoli do okna, odsuwasz firankę... Nic, to tylko gałąź uderzała w okno pod wpływem wiatru. Wracasz uspokojony do łóżka. Jesteś pewny, ze tym razem zaśniesz. I tak się dzieje, zasypiasz...

....

Przebudzasz się, jesteś ospały. Zdajesz sobie sprawę, że jest ciemno. Obudziłem się w środku nocy? Zadajesz sobie pytanie. Nie panujesz jeszcze nad sobą. Chce Ci się pić, masz sucho w gardle. Obok łóżka stoi butelka z wodą. Nim po nią sięgasz spoglądasz na telefon. Jasność wyświetlacza na kilka sekund oślepia Cie, sprawdzasz godzinę, jest kilka minut po 3. Znów czujesz że chce Ci się pic. Sięgasz po butelkę z woda. Gdy ją chwytasz czujesz przyjemny chłód, podnosisz ja jednak coś chwyta Cię za rękę. Przerażony upuszczasz butelkę, teraz już jesteś rozbudzony i sparaliżowany strachem. Jednak po chwili uznajesz, ze tylko Ci się zdawało.

Po raz kolejny sięgasz po butelkę, twoje oczy przywykły już do ciemności. Chwytasz butelkę, i znów coś chwyta Cie za nadgarstek, tym razem widzisz wyraźny zarys dłoni zaciśniętej na swoim nadgarstku. Serce Ci przyspiesza i od razu cofasz rękę. Jeszcze przez chwile patrzysz w tamto miejsce nie mogąc w to uwierzyć. Jesteś przerażony, jednak ciekawość bierze górę nad strachem. Nachylasz się i zaglądasz pod łóżko. Dostrzegasz zółte ogromne ślepia martwo wpatrzone w Ciebie. Czujesz nieprzyjemny zapach rozkładającego się mięsa i chłód owiewający twoja twarz. Serce zamiera Ci w piersi, szybko wycofujesz się i nakrywasz kołdra. Wiesz, ze tej nocy już nie zaśniesz i o jego obecności, ze gdy tylko zmróżysz oczy wyjdzie z kryjówki... Na pewno już nie zaśniesz..

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

taa ja gdyby usłyszła że coś puka w oknto poszłbym spać i nawet gdymy sioę obudziła nie wystałabym już XD i na 100% nie sprawdzałabym czy to tylko gałoź
Odpowiedz
Nie lubię historii typu,, Wyobraź sobie..."ale niektóre są dobre,tylko dobre Ta jest słaba 3/10
Odpowiedz
Pozdro 3.38 czasu wschodnio europejskiego,ze mnie to prawdziwy troll przychodzi do mnie taki potwór a tu luzko piętrowe.opowiadanko 2.75/10
Odpowiedz
u mnie nie da się wejść pod łóżko :P
Odpowiedz
U mnie właśnie też.
Odpowiedz
Całkiem niezłe, 6/10.
Odpowiedz
było
Odpowiedz
za wesołe
Odpowiedz
Nawet fajne . :D
Odpowiedz
Emm... No może być. 4/10
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje