Historia

Metro

kwesiunia 8 10 lat temu 7 894 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

To prawdziwa historia, którą usłyszałem tydzień temu. Moja siostra uczęszcza na uczelnię w Waszyngtonie, D.C., a każdy kto tam mieszka wie, iż można na swojej drodze napotkać trochę nieprzyjaznych miejsc. Pewnej nocy jej przyjaciółka imprezowała do późna z dala od swojego akademika, do którego musiała jeszcze wrócić. Mówiono jej, aby nigdy nie jechała nocą metrem, lecz tym razem nie miała pieniędzy na taksówkę i postanowiła spróbować.

Wagon był prawie pusty. Było tam dwóch czarnoskórych osiłków w bluzach z kapturami, a pomiędzy nimi siedziała nastoletnia dziewczyna z dużymi okularami przeciwsłonecznymi. Był tam także biały mężczyzna ubrany w garnitur i czytający książkę. Na nosie miał okulary. W pewnym momencie wstał, podszedł do przyjaciółki siostry i usiadł. „Musisz wysiąść na następnym przystanku”, szepnął. Przerażona zgodziła się. W razie czego mogła znaleźć drogę ucieczki przed nim po wyjściu.

Gdy wysiedli, mężczyzna wydawał się być rozluźniony. „Wybacz, że wystraszyłem cię w taki sposób,”, powiedział, „ale nie było innego wyjścia. Jestem nauczycielem biologii, a ta dziewczyna w wagonie była martwa”.

Nauczyciel zadzwonił po taksówkę, dzięki czemu dziewczyna dostała się do domu bezpiecznie. Jednakże od tej pory już nigdy nie jechała metrem w nocy.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Iza Kabala potwierdzam.
Odpowiedz
Eee nie straszne co strasznego w trupie w wagonie Tam w usa to takie afery są normą
Odpowiedz
Nie lajków mam wystarczająco xd
Odpowiedz
po raz nty BYŁO
Odpowiedz
Super tylko szkoda że skopiowane...
Odpowiedz
Dobre. Nie mówcie że to nie straszne, bo jakbyście sami mieli taką historię to byście się ze strachu zesrali.
Odpowiedz
bardzo dobre 9/10
Odpowiedz
Zgodzę się straszne nie jest ale bardzo fajne
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje