Historia

Fast food

scaryguy 16 11 lat temu 10 296 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Pewnego ciężkiego dnia podczas przerwy obiadowej jeden z pracowników postanowił wstąpić do przydrożnej restauracji typu Fast Food. Już sam wystrój pomieszczenia nie przypadł mu do gustu- obskurne ściany z pozrywanymi tapetami, poplamione stoły…Lecz żołądek domagał się stanowczo porcji jedzenia, toteż zmysł estetyki naszego bohatera skapitulował bez walki. Mężczyzna zasiadł przy jednym ze stolików, wziął do ręki menu, rzucił na nie wzrokiem i zamówił porcję frytek z ketchupem. Jedzenie nie było najwyższej jakości, ale ważne że było w ogóle. Toteż mężczyzna nie narzekając zjadł całą porcję i wrócił do pracy. Mijały kolejne dni i wkrótce nadeszły przymusowe badania pracowników. Mężczyzna udał się na nie ze spokojem, gdyż od zawsze był przykładem końskiego zdrowia. Tym większe było jego przerażenie gdy lekarz zakomunikował mu, iż… jest on zarażony wirusem HIV. Nasz bohater stwierdził, iż to praktycznie niemożliwe, gdyż w ostatnim czasie nie odbywał stosunków seksualnych, a już z pewnością nie mieszał swej krwi z krwią osoby zarażonej! Na to lekarz poinformował go, że nie jest pierwszym takim przypadkiem niewyjaśnionego zakażenia, a policja już bada gdzie mogło dojść do nieoczekiwanego zakażenia dużej grupy osób. Kilka tygodni później, bohater przeczytał w gazecie, że ujęto chorego psychicznie pracownika pobliskiego fast food’u który był nosicielem wirusa HIV. Udowodniono mu, iż mieszał swoją krew z ketchupem serwowanym gościom do frytek…

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Ja jem tylko frytki z pieprzem xD
Odpowiedz
Tylko HIV nie zarazisz się drogą pokarmową...
Odpowiedz
Też to jadłam :( mam HIV
Odpowiedz
Też to jadłam :(
Odpowiedz
a wystrój nie dał jemu do myślenia? ehhh... trochę to naciągane ,ale ok..
Odpowiedz
mocne ;)
Odpowiedz
Nie spodziewałem się tego zakończenia ale to jest świetne!!!
Odpowiedz
Dobrze że nie jem frytek z ketchupem aale z przyprawą :D
Odpowiedz
myślałem że napiszą że do dupy se wsadzał
Odpowiedz
Odechciało mi się frytek z McDonalda na najbliższe 10 lat...
Odpowiedz
Dlatego nie jem w obskurnych knajpach;__;
Odpowiedz
Dlatego wolę majonez do frytek :3
Odpowiedz
miodne...
Odpowiedz
Jami ! paluszki lizac
Odpowiedz
A fe xD dobrze ze jem tylko frytki z solą :D
Odpowiedz
Mmmmmmmmmmmm, pycha:D
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje