Historia

Argon

kwesiunia 0 11 lat temu 1 121 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Kiedy się obudził, wciąż było ciemno. Zanim jednak całkowicie otworzył oczy, zobaczył coś, czego nie powinien zobaczyć żaden nastolatek, aby nie ześwirować. Kilku rycerzy, bez kończyn leżało, lub wisiało na drzewie. Jeden miał odciętą głowę, przybitą włócznią do piersi, z grotem wystającym przez nos. Nie byłoby to najdziwniejsze, gdyby nie to, że ów człowiek bez głowy... chodził! To pewnie on zabił swoich pobratymców, albo jest jakimś duchem szukającym zemsty. Albo jest po prostu psycholem... Martwym psycholem. Tak czy inaczej powinien być martwy. I ktoś powinien o to zadbać. - Pomyślał Charlie i wstał bezgłośnie z ziemi. Zdając się na siłę mięśni, złapał za drzewiec włóczni, i najszybciej jak umiał, wbił ją w drzewo tak, że martwy rycerz nie mógł oprzeć nóg o ziemię, ani odepchnąć się od drzewa. Włócznia była na wysokości głowy Charliego. Jak mocno musiała się wbić, żeby nie wypaść pod ciężarem ciała? Dopiero teraz popatrzył na drzewa.

- Ja zwariowałem. - Rozejrzał się. - Na sto procent. Jestem świrem... Hahaha. - Pewnie ciekawi was co zobaczył... Nigdzie nie było skał, a drzewa były... Ktoś już zgadł? Iglaste! - Ale zaraz, czy ja... Na swoim ubraniu nie miał śladów krwi. Żadnej! Obok drzewa stał oparty o nie miecz. - Hahaha! JA? Wariat? Tak być nie będzie. - Podszedł, i wziął miecz do ręki. - Hehehehe. - Zaśmiał się i ruszył dalej. Po kilku minutach zobaczył przybity do drzewa obraz.

- Ok... Ten obraz mnie niepokoi. - Powiedział sam do siebie.

Był to obraz, przedstawiający drogę leśną, z Charliem na środku, patrzącego się na obraz. Jednak za nim stała postać podobna do ducha, w czarnej szacie, zbliżająca się do niego i wystawiająca przezroczyste ręce. W tym momencie Charlie podrapał się po głowie, i to samo zrobiła postać na obrazie. Wyglądało to raczej jak nagranie kamerą, ponieważ postacie poruszały się, powolnymi ruchami. W końcu duch złapał postać za szyję i wyrwał głowę. Charlie poczuł czyjeś ręce na szyji...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje