Historia

Tajemnicza dyskietka

białadama 6 10 lat temu 7 063 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Pod koniec lat ’90. czyli podczas szczytowej popularności PEGASUSa, na polski rynek trafiła gra na tą konsolę, o tajemniczym tytule Klam Blaper. Sprzedanych zostało około 300 egzemplarzy. Dyskietka z grą była koloru białego oraz miałą kształt niemal idealnego prostopadłościau, co odróżniało ją od innych gier. Na czarnej naklejce był tytuł oraz kilka białych ptaków, widzianych z daleka. W samej grze nie było nic niezwykłego, polegała ona na lataniu małym, skrzydlatym ludzikiem po nocnym niebie, walce z nietoperzami itp. Krótko mówiąc, zwykła gra. Ale gdy straciło się wszystkie 3 życia, pojawiał się napis Game Over i towarzysząca mu przygnębiająca melodia. Dzieci wiedzące o tym, od razu po stracie ostatniego życia resetowały konsolę, bowiem z jakiegoś powodu nie chciały oglądać tego napisu. Jeśli patrzyły na niego dłużej niż kilka sekund robiły się niespokojne, czasem płakały. Jeden z rodziców postanowił rozwiązać zagadkę tej gry. Przez kilka minut patrzył na napisz Game Over, jednak nic nie czuł. Jednak gdy posiedział przy tym jeszcze chwilę, ujrzał coś, co go przeraziło. Było to potwornie drastyczne i przerażające zdjęcie. Widocznie dzieci w jakiś sposób spodziewały się, że zobaczą coś strasznego. Wyłączył konsolę i wyjął dyskietkę, by ja rozmontować. W środku oprócz układu scalonego znajdował się tam metalowa blaszka, połączona z płytką. Mimo, że sama dyskietka i układ scalony wydawały się być wyprodukowane niedawno, to blaszka wyglądała na starą. Mężczyzna zauważył na niej malutki napis „1963” oraz litery, prawdopodobnie chińskie. Czy był to eksperyment komunistycznych władz ChRL? Nie wiadomo.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Fake, wpisalem nazwe w google, i nic nie znalazlo
Odpowiedz
co to za zdięcie
Odpowiedz
Kurwa chinole ... -.-" I wszystko jasne.
Odpowiedz
tylko tyle? spodziewałem sie czegoś ciekawszego
Odpowiedz
Straszne to nie jest...
Odpowiedz
i co tam zobaczyl ??
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje