Historia

sleepwell.mp3

wytrych 4 10 lat temu 3 222 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

sleepwell.mp3

Niedawno przeglądając 4chana trafiłem na post "ostrzeżenie" dotyczące pliku "sleepwell.mp3".

Ponoć po odsłuchaniu tego pliku nie można zasnąć! To znaczy można, nikt Ci przecież nie zabroni spać, chodzi bardziej o to, że autor tego posta ostrzega przed zaśnięciem. Teoretycznie w trakcie snu moja "świadomość" zostanie uwięziona w filcyjnym raju, w którym wszyscy ludzie są dla Ciebie mili, osiągasz same sukcesy, znasz tylko te dobre i przyjemne wspomnienia ze swojego dotychczasowego życia.

Jednak to tylko fikcja.

Twoje Ciało w tym czasie "lunatykuje". Odebrałeś mu wszystkie dobre wspomnienia. Jak myślisz, jak zareagowałbyś się, gdyby całe Twoje życie było pasmem porażek, jeżeli nie miałbyś zupełnie nic do stracenia. Jednak co najważniejsze, część Ciebie, która została na ziemi nie pamięta nic dobrego o Twoich rodzicach, o Twoich znajomych, o kimkolwiek. Wszystkich nienawidzisz. Twoje ciało, przepełnione nienawiścią po koniuszki palców, zyskuje własną wole.

Mimo, iż domyślasz się, uświadomię Ci, iż bestialsko i okrutnie morduje Twoją rodzinę i wszystkich Twoich znajomych. Nie usłyszy ich próśb o życie.

A Ty odprężasz się w swoim raju.

Gdy Twoje ciało skończy to, co zaczęło, kładzie się spowrotem do łóżka, wraca Ci świadomość.

Nikt, nigdy nie znajdzie zwłok tych osób. Policja stwierdzi, że zaginęli. Też tak będziesz myślał.

Jednak co noc, w koszmarach sennych, widzieć będziesz sceny mordowania Twojej rodziny i znajomych.

Nękać Cię będą do końca Twojego życia.

Nie wierzee w to.

Czytam dużo creepypast, to najpewniej kolejny oklepany motyw, więc sprawdziłem to.

4 godziny temu odsłuchałem ten plik, mam złe przeczucia, długo już nie wytrzymam bez snu.

Nadal wierze, że gdy obudzę się rano, mojej rodzinie nic nie będzie.

Daje wam link do tego pliku, żebyście sami się mogli przekonać.

Dobranoc

http://www.mediafire.com/download/d89j7m39d9e93lt/sleepwell.mp3

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

http://www.youtube.com/watch?v=cSPeTQBivUY To jest właśnie to 'Sleepwell.mp3'. Uśmiałam sie :D
Odpowiedz
Sprawdził to ktoś? Bo nie ukrywam, że troszkę się boję.
Odpowiedz
link tam nie działa ._. daje go tutaj http://www.mediafire.com/download/d89j7m39d9e93lt/sleepwell.mp3
Odpowiedz
Aż boje sie sprawdzić link... Jeszcze zabije siostre cioteczną czy coś... Chyba poczekam, aż wszyscy wyjadą... A jako pasta, byłoby fajne, ale jakoś tak, no nie umiem tego zdefiniować, ale coś mi tu nie pasuje.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje