Historia

Tajemnica Karin Catherine Waldegrave

białadama 9 10 lat temu 10 209 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

http://oi42.tinypic.com/2qiciac.jpg

Spędziłem prawie cały dzień badając sprawę uroczej Kanadyjki o imieniu Karin Catherine Waldegrave. Umieszcza ona dziwne konwersacjez samą sobą na swoim profilu na Facebooku. W ubiegłym tygodniu napisała około 4000 wiadomości, podejrzewa się, że to jakaś konspiracja, krąży o tym wiele teorii.

Podobno kompletnie oszalała 26 czerwca 2010 roku. Jest bardzo inteligentna (zna wiele języków, angielski, estoński, francuski, rosyjski, szwedzki, łotewski, niemiecki, łaciński) i jednocześnie rozstrojona psychicznie. Możliwe także, że bierze udział w jakichś ukrytych organizacjach. Może być ofiarą MKULTRA, mieć schizofrenię, możliwe też że dwie osoby komunikują się za pomocą jednego konta na FB.

Do 26 maja 2010 pisała ponad 200 odpowiedzi do swoich postów, gdy nagle przestała i od tego czasu nie odezwała się. Ostatnio usunęła konto. Prawdopodobnie powodem jest nagłe zainteresowanie i próby dowiedzenia się czegoś o niej przez znajomych na FB. Potrafiła napisać 500 komentarzy w 12 godzin bez przerwy.

Przekopując się przez jej profil, można zauważyć że większość jej zdjęć jest nadpalona lub uszkodzona wodą.

http://chanarchive.org/content/14_x/7772287/1306404710260.jpg

Niektóre z informacji jakie Karin podaje mają odzwierciedlenie w rzeczywistości. Zatem ciężko zdecydować, czy jest szalona, czy w jakiś sposób powiązania z grupami jakie wymienia i po prostu straciła rozum z biegiem czasu (oraz umiejętność spójnego porozumiewania się, co jest najbardziej prawdopodobne). Karin ma obsesję na punkcie konspiracji, CIA/KGB/FBI itd., szlachetności krwi, nazistów, itd.

W każdym bądź razie, dla niektórych może być to interesująca sprawa.

http://chanarchive.org/content/14_x/7775206/1306433759758.jpg

http://img684.imageshack.us/img684/3802/dgrf.png

http://img197.imageshack.us/img197/2382/waldegrave2.jpg

mariella

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Jest znowu jej nowe konto na fb znowu wypisuje :O
Odpowiedz
nice xD fajnie napisane, lekko nudnawe i nierealistyczne
Odpowiedz
Nie... Jeżeli ktoś zna wiele języków, to ma ogromną wiedzę, a to nie zawsze idzie w parze z inteligencją.
Odpowiedz
Świr i tyle ;x
Odpowiedz
Mi to strasznie przypomina Tribetwelve o.o
Odpowiedz
No wygląda mi to na "fejka"... I do tego, słabego "fejka" :D
Odpowiedz
not bad
Odpowiedz
Eh, słabe -_-
Odpowiedz
Ześwirowała w moje urodziny, #fejm.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje