Zdjęcie

The 5 Hour Video

białadama 3 10 lat temu 6 729 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

The 5 Hour Video

Pierwsze wzmianki o tajemniczym pliku wideo bez nazwy pojawiły się na 4chanie w temacie poswięconym Ukrytej Sieci. Anoni ochrzcili bezimienne nagranie mianem "The 5 Hour Video".

Według szczątkowych informacji pięcogodzinny film przedstawia prawdziwe nagrania i zdjęcia zarówno żywych, jak i zabitych przez człowieka istot pozaziemskich. Część społeczności /x/ od razu określiła wideo jako mistyfikację stworzoną na potrzeby creepypasty, jednak pojawiły się pojedyncze doniesienia, że plik istnieje i nie jest w żaden sposób zmanipulowany. Z czasem grono osób, którym owiany tajemnicą film udało się znaleźć powiększyło się.

Mimo wielu starań, wideo nigdy nie odnaleziono w publicznej, dostępnej dla nas części internetu, jednak według pogłosek nagranie wciąż wędruje w najmroczniejszych częściach Ukrytej Sieci. Jedynym "dowodem" na rzeczywiste istnienie "The 5 Hour Video" są niezidentyfikowane i niepotwierdzone zrzuty ekranu.

Nie wiadomo nic więcej na temat tego tajemniczego wideo.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

A to tak sie menele po polnocy bawia :D
Odpowiedz
No i jak zwykle...nie wiadomo gdzie, co, jak, po co, dlaczego, komu...masakra...ale nadal krąży gdzieś tam sobie...nigdy się nie dowiemy co tak naprawdę jest na naszej planecie ;)
Odpowiedz
o tak bo na 4chanie są same prawdziwe informacje
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje