Historia

Stacja Hasumi

białadama 15 11 lat temu 15 443 odsłon Czas czytania: ~5 minut

Historia z 2chana z 2004 roku wysłana gdzieś w temacie "Wysyłajcie dziwne zdarzenia wokół was: Temat 26". Autor był najpierw anonimowy, ale zaczął dołączać swoje imię później.

Dla Twojej informacji: #??? i Hasumi oznaczają posty twórcy tematu, #2ch oznacza post wykonany przez jakiegokolwiek innego użytkownika 2chanu, nie są wszyscy tą samą osobą.

#???

To może być tylko złudzenie... Czy mogę je opisać tak czy siak?

#2ch

Dawaj.

#2ch

Co się dzieje?

#???

Jadę tym samym pociągiem już jakąś chwilę, coś wydaje się dziwne...

#2ch

Hmm?

#???

Zawsze jadę tym pociągiem do pracy. Ale nie zatrzymał się on już przez jakieś 20 minut. Zwykle jedzie się 5 minut, 7 albo 8 maksymalnie. Jest 5 innych pasażerów, ale wszyscy śpią...

#2ch

Czy nie wziąłeś przypadkiem pociągu ekspresowego?

#2ch

Czy ten pociąg jedzie szybko?

#???

Możliwe, że przegapiłem moją stację. Zaczekam jeszcze trochę. Jeśli coś dziwnego się zdarzy napiszę to tutaj.

#2ch

Może pójdź do wagonu na końcu i porozmawiaj z konduktorem?

#2ch

Byłoby bardzo źle, jeśli prowadzący pociąg miał jakiś atak, albo coś. Lepiej sprawdź, co u konduktora!

#???

Nadal się nie zatrzymujemy więc okej, sprawdzę co u nich.

#???

Są jakieś zasłony czy coś zasłaniające okno, więc nie mogę zobaczyć konduktora ani prowadzącego. Jadę linią prywatną w Shizouka.

#2ch

Zapukaj w okno?

#Hasumi

Próbowałem, nikt nie odpowiada.

#2ch

Możesz popatrzeć przez okno na zewnątrz? Nazwy stacji itd.

#Hasumi

Wyjechaliśmy z tunelu, więc trochę zwalniamy. Nie ma tu zwykle żadnych tunelów... To jest pociąg z Shin do Hamamatsu.

#Hasumi

Wygląda na to, że w końcu się zatrzymujemy...

#2ch

Nie chcesz tam wysiąść, prawda?

#Hasumi

Zatrzymaliśmy się na stacji Kisaragi. Zastanawiam się, czy nie powinienem wysiąść. Nigdy nie słyszałem o tym miejscu.

#2ch

Wysiądź, sprawdź to!

#2ch

Nie, zostań do ostatniej stacji

#2ch

Cóż, prawdopodobnie to koniec linii...

#2ch

Kiedy wsiadłeś do pociągu?

#Hasumi

Wysiadłem. Stacja jest opuszczona. Myślę, że wsiadłem do pociągu około 23.40...

#2ch

Nie mogę znaleźć żadnych informacji na temat stacji Kisaragi...

I Hasumi, twój pociąg jechał ponad godzinę? Cóż, to na prawdę dziwne...

#2ch

Tak, nie ma żadnych informacji o Kisaragi.

#Hasumi

Szukam rozkładu żeby wrócić, ale nie mogę go znaleźć. Pociąg jeszcze stoi, mogę do niego wsiąść... Cóż, odjechał kiedy to pisałem.

#2ch

Czy jest ktokolwiek w okolicy, jakieś budynki? Jest zimno na dworze, uważaj.

#Hasumi

Poszukam taksówki ze stacji. Dzięki.

#2ch

Okej, uważaj na siebie.

#2ch

Brawo, wysiadłeś na wyludnionej stacji. Na prawdę wątpię, żebyś znalazł tam taksówkę.

#Hasumi

Tak, wygląda na to że nie ma tu taksówek. Hm...

#2ch

Zadzwoń pod 110? [numer na policję - przyp. tłumacza]

#2ch

Zadzwoń po taksówkę?

#2ch

Jest tam jakaś budka telefoniczna? Poszukaj jej i znajdź firmę taksówek w książce telefonicznej i zadzwoń.

#Hasumi

Zadzwoniłem do domu i poprosiłem żeby mnie stąd zabrali, ale moi rodzice nie wiedzą gdzie jest stacja Kisaragi. Poszukają na mapach, może tu przyjadą. Jestem trochę wystraszony.

#2ch

Co z innymi? Czy tylko ty wysiadłeś na tej stacji?

#2ch

Też sprawdziłem na necie, nie znajduje tej stacji. Mylę się, czy to gdzieś na linii Shin-Hamamatsu? Sprawdzę na Yahoo.

#Hasumi

Nie ma tu budki telefonicznej. Nikt tu nie wysiadł, jestem sam. Na pewno nazywa się Kisaragi.

#2ch

Czasami budki są na zewnątrz stacji.

#Hasumi

Patrzę na tę tablicę z nazwą, wydaje mi się, że tam pisze w kanji "Diabeł", ale jest przetłumaczone na "Kisaragi"...

#2ch

Stacja Diabeł? Jeej.

#2ch

Czy jesteś uzależniony od gier? Wyświetla się gra, jeśli to wygooglujesz...

#2ch

Powiedz nam nazwy stacji przed i po Kisaragi?

#Hasumi

O co ci chodzi, gra? Nie pisze nic o poprzednich i następnych stacjach.

#2ch

Idź wzdłuż toru z powrotem...

#2ch

Jeśli teraz pobiegniesz możesz złapać pociąg!

#2ch

Muszą tam być jakieś domy, racja?

#Hasumi

Taak, są. Nie zauważyłem ich w sumie, gdy panikowałem... Czekam na moich rodziców aż oddzwonią i idę z powrotem torami. Spróbowałem wyszukać moją lokalizację na komórce, ale nie wyszukuje jej. Chcę wrócić do domu.

#Hasumi

Tak na prawdę nic tutaj nie ma. Widzę pola i góry. Myślę, że dam radę wrócić jeśli pójdę torami, więc nadal idę. Dzięki wielkie. Możecie to traktować jako żart, ale mogę tu napisać jeśli wpadnę w tarapaty?

#2ch

Jasne. Uważaj na siebie.

#2ch

Oczywiście! Uważaj tylko na baterię w komórce. Telefon to teraz twoja linia życia.

#2ch

Nie zgub się i uważaj w tunelu.

#2ch

Hm, łapiesz sygnał z komórki z nikąd? Nie możesz być daleko od stacji.

#2ch

Całkiem sam w zimną noc, na stacji bez ludzi. Niedługo mogą wyłączyć światła, będzie ciemno jak w dupie.

#2ch

Myślę, że bezpieczniej byłoby poczekać aż wstanie dzień na stacji...

#2ch

Boże, to brzmi źle.

#Hasumi

Dzwonił do mnie ojciec, miał tyle pytań, ale nie mógł znaleźć mojej lokalizacji. Powiedział mi, żebym zadzwonił na 110. Nie chcę tego robić, ale spróbuję.

#2ch

Na prawdę myślę że powinieneś poczekać aż zacznie się robić jasno zanim cokolwiek zrobisz...

#2ch

Idziesz sam przez tunel w środku nocy na jakiejś tajemniczej linii kolejowej, jeju.

#Hasumi

Zadzwoniłem pod 110 i próbowałem wytłumaczyć im sytuację, ale powiedzieli, że to kawał i się na mnie zdenerwowali. Wystraszyłem się i przeprosiłem.

#2ch

Przeprosiłeś za co? Powinieneś zaczekać na najbliższy pociąg.

#2ch

Co jest wokół stacji?

#Hasumi

Słyszę jakby uderzanie bębna i dzwonka naraz gdzieś daleko. Na prawdę, nie wiem co to może być.

#2ch

Wróć na stację, Hasumi. Najlepiej jest wrócić do miejsca, gdzie się zgubiłeś.

#2ch

Mają może jakiś festiwal, lol.

#Hasumi

Możesz myśleć, że żartuję, ale boję się obejrzeć za siebie. Chcę wrócić na stację, ale boję się.

#2ch

Biegnij. Nie patrz za siebie.

#2ch

Nie możesz wrócić. Biegnij przez tunel!

#Hasumi

Ktoś za mną krzyknął "Hej! Nie idź przez tunel, to niebezpieczne!".

Spojrzałem za siebie myśląc, że zobaczę jakąś obsługę stacji czy coś i zobaczyłem starego faceta z jedną nogą, ale zniknął. Boję się poruszyć.

#2ch

Powiedziałem ci, żebyś się nie odwracał! BIEGNIJ!

#2ch

Uspokój się i posłuchaj wielkiego brata, okej? Sprawdź, skąd dobiega ten bęben. Może ktoś na nim gra.

#2ch

^ Gdzie ty chcesz zabrać Hasumi?

#2ch

To musiał być stary człowiek który umarł i stracił nogę idąc przez ten tunel, lool.

#Hasumi

Nie mogę już iść. Ten dźwięk jest trochę bliżej.

#2ch

Poczekaj do ranka. Nie będzie strasznie w dzień.

#2ch

Cieszę się, że zostałem w pociągu xD

#Hasumi

Nadal żyję. Upadłem i zacząłem krwawić, złamałem kostkę więc siedzę na ziemi. Nie chcę teraz umrzeć...

#2ch

Będzie bezpiecznie, jeśli opuścisz tunel. Kiedy wyjdziesz, dzwoń po pomoc.

#Hasumi

Zadzwoniłem do domu. Tata dzwoni na policję, ale dźwięk jest coraz bliżej.

#2ch

Mam nadzieję, że to nie dźwięk pociągu. Może być za późno...

#Hasumi

W końcu dotarłem do końca tunelu. Nazywa się on Isanuki. Dźwięk jest coraz bliżej, więc opuszczę tunel. Jeśli będzie bezpiecznie, odezwę się.

#2ch

Powodzenia.

#2ch

To koniec.

Zapomnij o pociągach i stacjach.

Zapomnij o wracaniu.

Zapomnij o tym, że ktoś cię goni.

Ten dźwięk jest tylko wyobrażeniem.

Wybiegnij z tunelu.

Jeśli się zatrzymasz to zdasz się na pastwę losu czemuś nie należącemu do tego świata.

#Hasumi

Wyszedłem z tunelu. Jest ktoś przede mną. Wygląda na to, że wasze rady mi się przydały. Dziękuję wam bardzo... Moja twarz jest cała od łez, on może mnie pomylić z jakimś potworem...

#2ch

Czekaj, Hasumi! Nie idź tam, umrzesz!

#2ch

Zatrzymaj się, to nie może być dobre!

#2ch

Ktoś tam jest? Tak późno? Podejrzane.

#Hasumi

Wydaje się być przyjazny i był zmartwiony o mnie. Zadzwonił po pociąg, aby zabrał mnie do najbliższej stacji. Jest tu jakiś hotel. Bardzo, bardzo, bardzo wam wszystkim dziękuję.

#2ch

Hasumi, powiedz mi jedną rzecz. Możesz zapytać tego kolesia, co to za miejsce?

#2ch

Na prawdę jest przyjazny? To brzmi trochę strasznie!

#2ch

Ten koleś nie może być dobry! Dlaczego byłby na torach o tej porze? Musi być trupem albo coś! Hasumi, biegnij!

#Hasumi

Zapytałem go, gdzie jesteśmy, powiedział: "Hina". To nie może być prawda.

#2ch

Hasumi, wysiądź z pociągu!

#2ch

Przepraszam, Hasumi, gdzie to jest "Hina"?

#Hasumi

Szliśmy w stronę gór. To nie może być miejsce gdzie jeżdżą pociągi. Przestał ze mną rozmawiać.

#2ch

Pewnie dlatego, że cały czas bawisz się telefonem?

#2ch

Hasumi, nie, nie...

Zadzwoniłeś do rodziców po wyjściu z tunelu i otrzymaniu pomocy (?) od tego gościa?

#2ch

Hasumi, proszę, zadzwoń na 110. To może być twoja ostatnia szansa.

#Hasumi

Moja bateria jest na wyczerpaniu. Zaczyna tu być dziwnie, więc myślę, że ucieknę. On gada do siebie o strasznych rzeczach. Aby się przygotować na ucieczkę albo coś, to mój ostatni post jak na razie.

--------

Po tym, Hasumi nigdy nie napisał już na 2chanie.

Był to PRAWDZIWY TEMAT na 2chanie, japońskim forum.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

słabe...
Odpowiedz
słabe
Odpowiedz
Znacie więcej podobnych historii ? prosiłbym o linka :)
Odpowiedz
Wow, złamał kostkę i nadal chodzi, prze chuj.
Odpowiedz
Adrenalina i silne emocje to i dziecko zacznie utykać ze złamaniem otwartym.
Odpowiedz
Niezłe
Odpowiedz
Myślę że koleś ładnie ściemniał ten "Hasumi" :) + #Hasumi "Nadal żyję. Upadłem i zacząłem krwawić, złamałem kostkę więc siedzę na ziemi. Nie chcę teraz umrzeć..." interesuje mnie jak się poruszał ze złamaną kostką..
Odpowiedz
Koooszmarrr... ja to bym leciała tak ze by sie za mną kurzyło xdd
Odpowiedz
Straszne i fajne zarazem. :P
Odpowiedz
Od teraz będę zawsze patrzał na jakiej jestem stacji.
Odpowiedz
Oddajcie mi 5min. życia bo to czytałan;//
Odpowiedz
Trochę przerażające ale spoko xD
Odpowiedz
:|
Odpowiedz
Jak skonczylem to zaczynam sie bac jezdzic autobusami :D
Odpowiedz
Fajne :D
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje