Historia

Cervine Birth

białadama 10 10 lat temu 8 003 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Legenda Cervine Birth zaczęła się w 2009 roku wraz z udostępnieniem w internecie dziwnym nagraniem. Mówi się, że film na Youtubie umieścił nieznany artysta amator studiujący w Wielkiej Brytanii. Krótko po jego opublikowaniu, został on usunięty przez serwis z powodu niepokojącej zawartości. Film rozpoczyna się widokiem na mglistą łąkę, po czym kamerzysta robi zbliżenie na wyglądającego na chorego, leżącego jelenia albinosa. Kamera zbliża się do jego oka, po czym oddala się i tworząc lustrzane odbicie ukazuje upadnięcie zwierzęcia w bardzo nienaturalny sposób i słychać głuchy odgłos upadku.

Spod jego ogona zaczyna wypływać ciemny płyn, po którym można wnioskować, że zaczyna się poród. Po kilku minutach z ciała zwierzęcia wypada nieżywe humanoidalne stworzenie. Pokryte jest ciemną, smolistą substancją, dlatego dokładniejsza identyfikacja jest niemożliwa. Mówi się, że artysta stworzył model niemowlęcia do wykorzystania w filmie. Po chwili następuje niewyraźne zbliżenie na twarz noworodka, a następnie ukazuje zapętloną scenę klaszczącej widowni w zwolnionym tempie. W 2009 roku pewna grupa ludzi utrzymywała, że widziała Cervine Birth. Jednakże sam film jest niezwykle trudny do zlokalizowania, co zrodziło legendę o narodzinach humanoidalnego stworzenia.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Z 2013 ROKU --__--
Odpowiedz
Hmm...
Odpowiedz
(y)
Odpowiedz
hmm ciekawa legenda.
Odpowiedz
Nie rozumiem za bardzo tej historii.. to mi nie wygladalo na niepokojacy film :/
Odpowiedz
Not bad, znajdź jeszcze linka i jedziem z ogladaniem.
Odpowiedz
Ten film nie istnieje, to tylko legenda XDDDD
Odpowiedz
słabe ale fajne powiadasz?
Odpowiedz
nie ogarniam, ok
Odpowiedz
Chcę więcej o tym *-*
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje