Historia

List od obcych cz1.

koichisan 1 10 lat temu 3 942 odsłon Czas czytania: ~3 minuty

Czy chcecie abyśmy się ujawnili? - nie ważne kto przekazał ci tą wiadomość, ważne aby ta osoba pozostała anonimowa.

Ważne jest to , co zrobisz z tą informacją. Każdy z nas pragnie czynić użytek z swojej wolnej woli i doświadczać szczęścia. Nam zostały te dwie rzeczy pokazane i obecnie mamy do nich dostęp. Wasza wolna wola odnosi się do waszej wiedzy jaką posiadacie, wasze szczęście zależy od miłości jaką dajecie i jaką otrzymujecie. Jak wszystkie rasy na tym etapie rozwoju możecie czuć się odizolowanie na swojej planecie. To wrażenie sprawia że jesteście pewni swojego losu, jednak że znajdujecie się na skraju wielkiego przewrotu z którego jedynie garstka ludzi zdaje sobie z tego sprawę. Nie do nas należy odpowiedzialność za zmianę waszej przyszłości , jeśli wy sami o tej zmianie nie zdecydujecie. Potraktujcie tą wiadomość jako światowe referendum a swoje odpowiedź jako głos.

Kim jesteśmy ? - Ani wasi naukowcy ani przedstawiciele nie wypowiadają się jednoznacznie na temat niewyjaśnionych zjawisk nadprzyrodzonych jakich ludzkość była świadkami od tysiąca lat. Aby poznać prawdę trzeba jej wstawić czoło bez interesowność własnych przekonań bez względu na to jak godny szacunku mogą być.

Coraz większa liczą waszych anonimowych naukowców bada nowe ścieżki wiedzy i coraz bardziej zbliża się do rzeczywistości. Dziś wasza cywilizacja jest zalana oceanem informacji z których tylko nie wielka część , ta nie po kojąca jest rozpowszechniana. To co w waszej historii wydawało się śmieszne bądź nie prawdopodobne często stawało się możliwe a potem stawało się rzeczywistością, szczególne przez ostatnie 50 lat.

Mniecie świadomość że przyszłość będzie coraz bardziej zaskakująca. Odkryjecie rzeczy jak i najgorsze jak i najlepsze, podobnie jak mnóstwo innych istot w tej galaktyce my również jesteśmy świadomi. Niektórzy nazywają nas istotami poza ziemskimi lecz rzeczywistość jest jeszcze bardziej misterna. Nie ma żadnej różnicy między nami a wami oprócz doświadczeniem kilku stopni ewolucji. Podobnie jak w każdej zorganizowanej strukturze w naszej wewnętrznych relacja także istnieje hierarchia, nasza oparta jest na mądrości kilku raz. Zwracamy się aprobatą tej hierarchii, podobnie jak większość z was poszukujemy najwyższej istoty. Dlatego tez nie jesteśmy bogami ani bożkami ale jestesmy z wami w kosmicznym braterstwie. Fizycznie od was się różnimy ale większość z nas ma postać humonidalną.

Istniejemy naprawdę ale z większość z was tego nie dostrzega, nie jesteśmy zjawiskiem ale świadomością. Nie udaje się wam dostrzec nas, bo przez większość większość pozostajemy niewidzialny dla waszych zmysłów oraz aparatury pomiarowej. Chwili obecnej pragniemy zapełnić tą lukę w waszej historii podleliśmy w wspólną decyzje ale to nie wystarczy. Potrzebujemy waszej decyzji, poprzez tą wiadomość będziecie mogli ją podjąć.

Każdy z was osobiście, nie mamy na ziemi przedstawiciela który pomógłby wam w podjęciu decyzji. Dla czego jesteśmy nie widzialny? - Na pewnych etapach ewolucji ludzkości odkryli nowe formy wykraczające poza sferę naturalną. Dematerializacja i materializacja stanowi jej część wasza ludzkość osiągnęła to w kilku laboratoriach w ścisłej współpracy z istotami poza ziemskimi kosztem niebezpiecznych kompromisów które celową są ukrywane przed wami z niektórych waszych przedstawicieli. Poza zjawiskami i obiektami powietrznymi znanych jako "UFO" zbudowane zostały jeszcze wielowymiarowe statki kosmiczne, aby miały kontakt wzrokowy , słuchowy bądź psychiczny z tymi statkami z czego niektóre są pod wpływem sił nadprzyrodzonych które wami żądzom.

To dlaczego tak rzadko je widzicie jest spowodowane niezwykłymi korzyściami jakie daje stan dematerializacji tych statków. Ponieważ nie widzieliście ich na własne oczy nie wierzycie że istnieją w pełni to rozumieją. Większość tych statków ma za zadanie wpłynąć na waszą dusze jednocześnie nie zmieniając zorganizowanego systemu. Jest to celowe działanie otaczających was ras z różnych przyczyn i ma różne rezultaty. Dyskrecja ze strony negatywnych istot wielowymiarowych które odgrywają rolę w sprawowaniu władzy w cieniu ludzkiej oligarchii, motywowana jest ich wolą by nikt nie wiedział o ich obecności oraz władzy jaką posiadają.

Od autora:

--Z pliku na tekst--

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Nawet dobre
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje