Historia

Park.

scaryguy 3 11 lat temu 6 809 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

W latach 20-tych w Wisconsin w USA wybudowano park, który miał być rozrywkowym centrum miasta. Tak też było do roku 1932, kiedy to zbudowano tam kolejkę dziecięcą „Train and Tunnel for Tots”. Był to mały pociąg z doczepionymi trzema wagonikami. Kolejka wykonywała kilka pętli i wjeżdżała w 3-metrowy tunel. Niestety zaczęły się dziać dość dziwne rzeczy w związku z uruchomieniem atrakcji. Dzieci, które wysiadały z wagoników, umierały w niewyjaśnionych okolicznościach, zapadały w śpiączkę zaraz po opuszczeniu tunelu albo nigdy z niego nie wyjeżdżały. Niektóre z dzieci – po opuszczeniu tunelu – zaczynały gorączkowo drapać się po gardłach do krwi, jedno dziecko zabiło swojego współtowarzysza i powiesiło się na kolczastym drucie w swojej rodzinnej farmie. W tunelu znaleziono również martwą dziewczynkę, której sukienka pokryta była krwawymi odciskami malutkich dziecięcych palców. To wszystko przyczyniło się do tego, iż park został zamknięty, a całe miasteczko wiele straciło na swojej turystycznej atrakcyjności. Grupa naukowców, zaciekawiona niewyjaśnioną sprawą dziecięcej kolejki, udała się do parku w celu zbadania tegoż dziwnego zjawiska. Do pociągu została doczepiona kamera video, a w wagoniku zasiadł stażysta-ochotnik. Kolejka została uruchomiona i po wykonaniu kilku pętli wjechała do tunelu. Stażysta zniknął, a na ostatnich 10 sekundach nagrania zarejestrowano jedynie dziecięcy śmiech.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Świetne
Odpowiedz
słabe
Odpowiedz
takie se ło
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje