Historia

Dwuzdaniowe straszne historie

scaryguy 33 10 lat temu 31 976 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Zbiorek krótkich opowiadań. Czy dwa zdania wystarczą aby Cię przestraszyć?

Kiedy układałem go do snu, powiedział “Tatusiu, sprawdź czy pod łóżkiem nie ma potworów”. Rozbawiony zajrzałem tam i wtedy go zobaczyłem – to był mój syn, który drżąc wyszeptał do mnie jedno zdanie: “Tatusiu, ktoś leży w moim łóżku”.

---

Nie mogę się ruszyć, nie mogę oddychać, nic nie słyszę, a jedyne co widzę to ciemność. Gdybym wiedział co mnie czeka, w ostatniej woli wybrałbym kremację.

---

Po amputowaniu ręki, lekarze powiedzieli pacjentowi, że od czasu do czasu może odczuwać złudzenie kończyny fantomowej. Nie przygotowali go jednak na moment, gdy oprócz uciętej ręki będzie też czuł inną – zimną i głaszczącą ją od czasu do czasu.

---

Wskoczyłem za nią pod lód i w ciemności udało mi się chwycić jej dłoń. Dopiero, kiedy próbowałem wydostać nas na powierzchnię, zorientowałem się, jak szybko zamarza woda.

---

Po pierwszej udanej kriohibernacji za wszyscy zaczęli świętować. Wyjątkiem był sam zamrożony, który nie był w stanie pokazać, że ciągle jest przytomny.

---

Nie bój się potworów – po prostu je wypatruj. Spójrz w lewo, spójrz w prawo, poszukaj pod łóżkiem, zerknij za kredens i do spiżarni, ale nie patrz w górę – ona nie znosi, gdy ktoś ją zauważa.

---

Ostatnią rzecz, którą pamiętam, gdy zgniłymi paznokciami jednej ręki wbijała się w moją klatkę piersiową, a drugą powstrzymywała mnie przed krzykiem, był wskazujący godzinę 0:07 zegar. Zerwałem się z łóżka, uradowany, że to tylko sen, kiedy nagle usłyszałem skrzypiący dźwięk otwieranej szafy – było sześć minut po północy.

---

Zastanawiała się, dlaczego rzuca dwa cienie. Przecież w pokoju była tylko jedna żarówka.

---

Obudziłem się i od razu poczułem, że coś tu nie gra – było zbyt cicho. Wyjrzałem przez okno i zobaczyłem przed domem kilkadziesiąt nieruchomych sylwetek, które patrzyły na mój dom.

---

Myliłem się, myśląc, że nie może być nic gorszego niż pogrzebanie żywcem. Odkrycie, że nie leżę w grobie sam, było jeszcze gorsze.

---

Gdy spojrzałam w lustro, zamarłam. Moje obicie mrugnęło.

---

W mieście zamknęli kolejne schronisko. Dziwnym trafem z dnia na dzień potaniało mięso.

---

Zmęczony wracasz do domu późnym wieczorem, myśląc tylko o prysznicu i ciepłym łóżku. Sięgasz ręką do włącznika światła i nagle odkrywasz, że spoczywa na nim inna ręka.

---

Budzisz się. Ona nie.

---

Moja córka nie przestaje płakać i krzyczeć w środku nocy. Codziennie odwiedzam jej grób i proszę, żeby przestała, ale to nie pomaga.

Zbiór opracował autor bloga http://kulturawplot.pl/

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Mam znieczulice to źle?
Odpowiedz
nudne
Odpowiedz
Jakie jest najstraszniejsze zdanie na świecie? Powtórka EURO 2012
Odpowiedz
skończył się alkohol i papierosy (wersja rasta - skończył się towar)
Odpowiedz
O co chodzi z tą żarówką?
Odpowiedz
W pokoju jest jedna żarówka i jedna kobieta = jeden cień Ale są dwa cienie, mimo że żarówka jest TYLKO jedna. To oznacza, że ten drugi cień to nie jest cień, ale jakieś coś co pewnie chce jej zrobić krzywdę, albo... ten drugi cień rzuca jakaś niewidzialna osoba (ktróra też pewnie chce jej zrobić krzydę XD)
Odpowiedz
Ostatnie najlepsze
Odpowiedz
Fajne
Odpowiedz
"Budzisz się, ona nie." Nie wiem czemu, ale strasznie mnie to rozśmieszyło xD
Odpowiedz
Budze sie a ona tanczy dla mnie...
Odpowiedz
Ostatnie najlepsze
Odpowiedz
Ostatnie jest okropne.. :c
Odpowiedz
Jesteście superowi
Odpowiedz
O co chodzi w tej trzecij historii ???
Odpowiedz
Kończyn fantom owa, pomimo braku ręki nadal ja czujesz, a w dodatku czyjś dotyk na niej
Odpowiedz
Fajny pomysł 10/10 :)
Odpowiedz
ok tylko że 1 było fajne reszta takie sobie :\
Odpowiedz
Kremacja... Ja chcę żeby mi najpierw żyły podcięli. Wolałabym nie być spalona zywcem. XD"
Odpowiedz
poziomo dla atencji, pionowo dla efektu
Odpowiedz
''Budzisz się. Ona nie '' o co chodzi ??
Odpowiedz
Krystian Góralski nie jesteś śmieszny
Odpowiedz
O.O kocham... Boże... zajedwabiste...
Odpowiedz
Mnie to pierwsze
Odpowiedz
"Budzisz się, ona nie" To bardziej przykre niż straszne, ale pomysł dobry
Odpowiedz
Właśnie... O co z tym chodzi? "Budzisz się. Ona nie"
Odpowiedz
Karolina Pilarczyk to ze sie budzisz a ona nie bo umarla lol
Odpowiedz
"Budzisz się, ona nie" Załóżmy, że wieczorem kładziesz się spać sam (nie masz żony, dzieci, ani nawet kota), a rano budzisz się obok jakiejś kreatury tylko, że ona jeszcze śpi
Odpowiedz
Mnie sie podoba to z córką i fantomową ręką
Odpowiedz
Pierwsze najlepsze, reszta ujdzie. Pomysł jak najbardziej trafiony :)
Odpowiedz
Ja po pijaku dzwoniłem domofonem, żeby mi ktoś otworzył drzwi, a drzwi były otwarte, to dopiero straszne
Odpowiedz
lol, dobre, ale jedynie dreszcz mi przebiegł przy tej kremacji XD ja też wybiore kremację ;____;
Odpowiedz
"Gdy spojrzałam w lustro, zamarłam. Moje obicie mrugnęło." Ja miałam tak samo, Jezu ;_;
Odpowiedz
Małe a cieszy
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje