Historia

Zawsze tankuj do pełna

scaryguy 15 11 lat temu 12 759 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Późną nocą para nastolatków wraca z dyskoteki w sąsiednim miasteczku do domu. Po drodze kończy im się paliwo. Wszędzie dookoła jest mroczny las i niewielkie szanse na znalezienie pomocy. Chłopak zjeżdża do zatoczki i mówi dziewczynie, że pójdzie poszukać stacji benzynowej, która powinna być niedaleko. Dziewczyna boi się jednak zostać sama i błaga go, żeby jej nie opuszczał. Chłopak długo ją namawia, a na koniec ustalają, że ma się ona schować na tylnym siedzeniu pod kocem, a gdy on wróci zapuka trzy razy.

Dziewczyna siada z tyłu i otula się szczelnie kocem. Mija kilka minut, potem pół godziny. Dziewczyna słyszy dwa stuknięcia i już ma się podnieść powitać ukochanego, gdy dźwięk się powtarza, słychać znowu dwa stuknięcia. Przerażona, jeszcze głębiej wchodzi pod koc.

W końcu jednak udaje jej się zasnąć. Budzi się dopiero na dźwięk policyjnych syren i głosu policjanta nawołującego przez megafon. Dziewczyna się unosi i widzi policjanta, który przekazuje jej, że ma wysiąść i do niego podbiec. Dziewczyna wysiada i biegnie ile ma sił. Kiedy jest przy policjancie odwraca się, aby spojrzeć na samochód, i widzi na dachu potężnego mężczyznę z szaleństwem w oczach, który trzyma coś w dłoni. Przez chwilę dziewczyna patrzy oniemiała. Okazuje się, że mężczyzna trzymał w ręce odrąbaną głowę jej chłopaka.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Spoko ale szału nie ma
Odpowiedz
Słabe -5/10
Odpowiedz
Ta Legenda miejska jest stara jak świat:0
Odpowiedz
2/10
Odpowiedz
Czemu historię las-samochód zawsze oparte są na debilach? Jak gdzieś jadę, wiem ile mam do pokonania kilometrów i jeśli jestem już zmuszony zatankować, wiem ile paliwa potrzebuję...
Odpowiedz
kiepskie 1/10
Odpowiedz
słabe 4/10 :(
Odpowiedz
Słabe
Odpowiedz
czytam to pieciolatkowi i sie nie boi
Odpowiedz
Dla mnie słabe...
Odpowiedz
o tym też był film tylko nie pamiętam tytułu
Odpowiedz
Trochę mało prawdopodobne ale dobre :D
Odpowiedz
Czytałam coś podobnego, ale to też jest spk ;d
Odpowiedz
Czytałem.
Odpowiedz
cudowne ! *_*
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje