Historia

Implanty piersi

białadama 10 11 lat temu 10 219 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Kiedy miałam 18 lat, poszłam na operację plastyczną. Nie kpijcie ze mnie- byłam niedojrzała i popełniłam wiele głupich błędów. Chciałam mieć duże cycki.

Poszłam do pobliskiego szpitala. Szpitala Gleivelle. Spotkałam się z chirurgiem- doktorem Mirzem- i wybrałam nowy rozmiar. Dyskutowałam nad ceną. Na szczęście, miałam swoje oszczędności, więc to nie stanowiło problemu. Byłam tak podniecona na myśl o implantach, że wszystko inne wydawało się nie mieć znaczenia.

Dzień mojej operacji nie przebiegł najlepiej. W szpitalu wszystko było przygotowane do zabiegu. Gdy leżałam na operacyjnym stole, na salę wszedł gruby, czarnoskóry mężczyzna i zaczął mówić do mnie swoim głębokim, południowym akcentem.

Powiedział, że nazywa się Michael Miracle. Wytłumaczył mi, że doktor Mirz zaledwie godzinę wcześniej złamał ramię, przez co nie może wykonać zabiegu. Dodał, że sam jest doświadczonym chirurgiem, więc może wykonać operację bądź przełożyć ją na inny dzień. Byłam trochę niecierpliwa- proszę, miejcie na uwadze mój wiek- więc zgodziłam się na to, aby to mężczyzna wykonał operację.

Wyszłam ze szpitala zaledwie godzinę po zabiegu. Przyjechał po mnie mój chłopak. Powrót do domu był fatalny- wszystko mnie bolało.

Operacja poszła tragicznie. Następnego dnia czułam ogromny ból. Spodziewałam się, że piersi będą jeszcze posiniaczone i brzydkie, ale one wyglądały, jakby ktoś włożył je do maszynki do mielenia mięsa. Natychmiast wróciłam do szpitala.

Przyjęli mnie od razu. Pielęgniarka zadała mi kilka pytań i powiedziała, że lekarz przyjdzie za kilka minut.

Gdy po jakimś czasie doktor Mirz wszedł do pokoju, jego ramię wyglądało tak, jak poprzedniego dnia. Kiedy spytałam go o ramię, był lekko zmieszany. Nie tylko z powodu pytania, ale także moich piersi. Powiedziałam, że doktor Miracle przeprowadził moją operację, i, jak myślałam, to on zastępował go tego dnia.

Doktor Mirz spokojnie wyjaśnił, że jest jedynym chirurgiem w tym szpitalu. Zaprzeczyłam- ktoś musiał wykonywać ten zabieg.

Wszystkie operacje są nagrywane. Doktor Mirz niezwłocznie poszedł obejrzeć taśmy, by odkryć, kto wykonał operację. I odkrył, że był to Michael Miracle. Michael Miracle: były prawnik, leczony w szpitalu z powodu choroby psychicznej.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Nie straszne ale nie ma źle...
Odpowiedz
Nie ciekawe ... Mogłoby być jakieś drastyczne scenki, czy coś :D
Odpowiedz
Nie straszne xD
Odpowiedz
Nie podoba mi się ale myślę że ujdzie.
Odpowiedz
Take se, nie podchodzi to nawet pod horror.
Odpowiedz
Spoko że sobie wyszła ze szpitala godzinę po operacji i że już następnego dnia sama sobie w domu zdjęła opatrunek żeby sprawdzić jak to wygląda. (Oglądało sie operacje plastyczne w TV) :D
Odpowiedz
Widać potencjał... Gdyby rozwinąć, powstała by niezła opowieść.
Odpowiedz
Są cycki, jest potencjał
Odpowiedz
Cycki mielone do parówek w sam raz :D
Odpowiedz
Mogło by być lepsze ale jest ok! :)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje