Film

Nawiedzony dom na ul. Kosocickiej w Krakowie

Użytkownik usunięty 5 10 lat temu 11 622 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

W nocy z 10 na 11 października udałem się wraz z moim przyjacielem, Markiem Rylewskim, spenetrować nawiedzony dom na ul. Kosocickiej w Krakowie. Słyszeliśmy o nim od dawna. Żaden z nas nie wierzył w duchy czy inne zjawiska paranormalne, dlatego potraktowaliśmy to lekko, jako wyprawę, która miała podbudować nasz sceptycyzm. Gdybym wiedział, jak ona się skończy, nigdy bym się jej nie podjął.

Mój przyjaciel tydzień po zdarzeniach, które miały tam miejsce, popełnił samobójstwo. Niech spoczywa w pokoju, wolny od koszmarów [*].

Jego historia niech będzie przestrogę. Proszę, nie róbcie tego, co my zrobiliśmy.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać
Dokonaj zmian: Edytuj

Komentarze

tradycyjnie akcja dzieje się w nocy . w dzień nie wolno!!!
Odpowiedz
ja tam byla w 2009 roku i powiem tak cos musi byc n arzeczy bo jakos same drzwi od balkonu by sie nie uchylaly i zamykaly a wiatru nie bylo..... no ale coz..... pozniej jakos 2012 roku moj brat sie tam wybral z ekipa swoja o 3 w nocy i tylko sie przestraszyl rzucoego kamienia przez moja ufczesna kolezanke do jednego okna.....
Odpowiedz
Byłam wczoraj ze znajomymi , wejscia są zamurowane chyba bez powodu nikt by ich nie zamurował. Dom sam w sobie jest straszny a na parterze... ruina. Ciesze sie ze nie zdolalismy wejsc do srodka po tym co widzialam w jednym z okien.
Odpowiedz
dziwne
Odpowiedz
Wygląda jakby to była prawda... Współczucie
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje