Historia

List

linka100 19 10 lat temu 11 053 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

TERAZ CZYTAJ UWAŻNIE

Weź trzy koperty, trzy kartki papieru i coś do pisania

Na pierwszej kartce napisz:"What do you give me?"

Włóż ją do koperty, a potem całość spal.

Na drugiej kartce napisz: "What should I do instead?"

Włóż ją do drugiej koperty i całkowicie rozpuść w wodzie.

Na trzeciej kartce napisz: "What are you gonna do if I do not I will discharge?"

Włóż ją do trzecie koperty i ukryj ją w miejscu, w którym nikt jej nie znajdzie, nawet ty (np. wrzuć ją do kanału).

Jeżeli mocno w to wierzysz, po trzech dniach w skrzynce znajdziesz te same trzy listy.

W pierwszym będzie napisane złotem co chciałbyś mieć najbardziej i to dostaniesz.

W drugim liście będzie napisane atramentem co masz dać lub zrobić w zamian oraz ile masz na to czasu.

W trzecim liście będzie napisane krwią co się stanie jeżeli nie wywiążesz się z umowy.

ŻYCZĘ SZCZĘŚCIA

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Przeważnie gdy czytam podobne opowiadania, to mnie śmieszą, ale to mnie przeraża. Nie wiem czemu. Mam dziwne wrażenie, że to prawda. Gdy myślę o tym opowiadaniu, to mam taki dziwny ucisk w sercu. Spróbuję to zrobić, ale strasznie się boję. Wiem, że to dziecinne, ale naprawdę się tak czuję.
Odpowiedz
nie stać mnie na kartki xD
Odpowiedz
A jak to rozpuszczę w wodzie to mam to gdzieś wylać czy co?
Odpowiedz
Wylej do muszli w kiblu.
Odpowiedz
,,What will you give me?" ,,What should I do instead of it?" (,,zrobić coś zamiast" brzmi dziwnie bez tego ,,it", ale zdanie nadal jest średnio normalne). Trzecie... W ogóle, to o co chodzi w tym fragmencie ,,do if I do not I will discharge?" LOL. "What will you do if I don't do it?" ~coś takiego powinno być w zamian, ale w tym zdaniu jest tak mało sensu, że aż trudno mi je poprawić. Rytuał owszem dość ciekawy, ale pomysły na to, co trzeba zrobić z kartkami dziwne. Czemu woda przy drugiej? Jeśli schowam trzecią w wodzie to będzie jak druga, to coś zmienia? I czemu cokolwiek ma nam odpowiedzieć mówi po angielsku? Do diabła naszej religii to po łacinie się chyba najlepiej mówi, w końcu KRK lubi łacinę. A kabała też się obraca w kwestiach duchów itd., a tam jest hebrajski. Ale angielski? To takie... Dziecinne.
Odpowiedz
Ahh ta idealna gramatyka i poprawność języka angielskiego.
Odpowiedz
Spróbuje
Odpowiedz
Ktoś chyba chciał się popisać angielskim.....no ale cóż. Nie spróbuję
Odpowiedz
Zrobię
Odpowiedz
a co jeśli nie mam skrzynki ? ;_;
Odpowiedz
kiedy to czytałam to spadła zapalniczka
Odpowiedz
to zadanie dla adbustera xxD
Odpowiedz
Dobre.
Odpowiedz
Zrobię C:
Odpowiedz
What are you gonna do if I do not I will discharge? Co zrobisz jeśli ja nie ja zrezygnuję?
Odpowiedz
troche przerażające
Odpowiedz
boje sie
Odpowiedz
Ciekawe, ale angielszczyzna to sie autor nie popisal. ;)
Odpowiedz
Ciekawie brzmiący rytuał, ale jakoś nie czuje w tym dreszczyku.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje